حق‌شناس: باید در نیم فصل بازیکن جذب کنیم/ علی کریمی امیدواری را به سپیدرود آورد

کدخبر: 2287022

مربی باشگاه سپیدورد رشت می‌گوید نگاه امیدوارانه‌ای به باشگاه از زمان حضور آقای کریمی به باشگاه تزریق شده است.

سهیل حق‌شناس، مربی باشگاه سپیدورد رشت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط باشگاه در یک هفته تعطیلی لیگ یک اظهار کرد: بعد از دو برد پی در پی که توانستیم در رشت و اهواز به دست آوریم، شرایط تیم هم به لحاظ جدولی و هم به لحاظ روحی در وضعیت بهتری قرار گرفت. شرایط بازیکنان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. از لحاظ تاکتیکی نیز بازیکنان توانستند انتظارات را برآورده کنند. نکته منفی کار مصدومیت بعضی از بازیکنان تیم است که برای ما دردسرساز شده است.

او ادامه داد: ما روی روند رو به رشدی قرار گرفتیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نوار موفقیت تیم پاره نشود. شریط روحی بازیکنان خیلی بهتر شده و توانستند به یک خودباوری برسند.

حق شناس درباره اتفاقات قبل و بعد باشگاه در زمان خداداد عزیزی و علی کریمی نیز گفت: در زمان آقای خداداد عزیزی ما دچار بسیاری مشکلات متعدد مالی بودیم که از دست خیلی‌ها خارج بود و همین باعث شد تا نتایج خوبی نتوانیم کسب کنیم و در چند هفته اول تنها یک امتیاز به دست ‌آوریم. در آن زمان متاسفانه همدلی باشگاه از بین رفته بود و این هم تقصیر مدیریت باشگاه بود. اما بعد از حضور آقای کریمی در باشگاه همان‌طور که مسائل فنی و تاکتیکی در شرایط خوبی قرار گرفت، ‌بسیاری از مسائل مدیریتی و مالی حل شد. در کل نگاه امیدوارانه‌ای به آینده در ذهن مجموعه ایجاد شد. با انجام شدن مسائل مالی باشگاه و دادن درصدی از مبالغ به بازیکنان، انگیزه و روحیه بازیکنان افزایش پیدا کرده است.

مربی تیم سپیدرود در ادامه اظهار کرد: ما شاید مثل تیم‌های متمول و دولتی نتوانیم قرارداد آن‌چنانی ببندیم ولی در حال حاضر توانستند ۳۰ درصد قراردادشان را بگیرند. این نشان دهنده این است که آقای کریمی توانستند یک تغییر و تحول زیادی در باشگاه ایجاد کنند.

حق‌شناس هم‌چنین خطاب به مسوولان خاطرشنان کرد: درست است که سپیدورد تیم کاملا خصوصی است ولی سپیدورد ریشه‌اش با فرهنگ شهر ما گره خورده است. مسوولان ما در انتخابات و سخنرانی‌ها از این تیم مایه می‌گذارند. این است که مسوولان باید یک فکری به حال تیم کنند. علی کریمی یک نفر است و تنهایی قادر به حل تمام مشکلات نیست امیدوارم یک هم‌فکری خوبی صورت گیرد تا شاهد سقوط این تیم نباشیم.

او در پایان گفت: ما به لحاظ بازیکن در شرایط محدودی قرار داریم. یک‌سری از بازیکنان تیم هستند که از فصل گذشته دچار مصدومیت شدند. چند بازیکن این فصل هم که دچار آسیب شدند بدین علت بوده که نتوانستیم به آن‌ها استراحت بدهیم و مهره جایگزین برای آن‌ها نداشتیم. فشار بیش از حد باعث این اتفاقات شده است ضمن این که تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم ما بالای ۳۰ سال سن دارند و فشار بدنی آن‌ها در این سن باعث آسیب دیدگی می‌شود. ما برای این که در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم باید به جذب بازیکن بپردازیم. ما سر این مساله محدودیت‌هایی سر مسائل مالی نیز داریم. شاید آقای کریمی بتواند با اعتبار خودش بازیکنانی را به تیم اضافه کند اما بالاخره باید از بیرون کمک‌هایی صورت گیرد تا ما بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را جمع کنیم و در ادامه آن بتوانیم جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: