گودرزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بارش باران در برخی مناطق کشور/ پیش‌بینی وزش باد در آسمان تهران

کدخبر: 2287068

کارشناس هواشناسی گفت: امروز برای مناطق جنوب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، قزوین، کرج، اراک، قم و اصفهان غبار صبحگاهی دارند.

وی افزود: امروز برای مناطق جنوب کشور اعم از استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و یزد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته گودرزی امروز شدت بارش در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: فردا از سمت شمال غرب سامانه بارشی وارد کشور می شود و مناطق شمال غرب را بارندگی و مناطق کوهستانی بارش برف فرا خواهد گرفت.

وی ادامه داد: روز جمعه سامانه بارشی دیگر از جنوب غرب می آید که براین اساس در مناطقی از جنوب غرب، غرب، مرکز، دامنه های جنوبی البرز و بتدریج شمال شرق بارش باران، رعد و برق و گاهی وزش باد را خواهیم داشت.

گودرزی شدت بارش برای روز جمعه را در استان های ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، غرب بوشهر و جنوب همدان اعلام کرد و افزود: در این روز برای مناطق کوهستانی زاگرس و البرز بارش برف پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: صبح امروز غبار صبح گاهی و بعدازظهر در برخی ساعات وزش باد برای تهران پیش بینی می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه موج جدید بارش ها از روز جمعه در استان تهران آغاز می شود، تصریح کرد: براین اساس روزجمعه در مناطق جنوبی و شنبه در شمال غرب و تاحدودی دامنه های البرز دما کاهش می یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: