ادیانی در نطق میان‌دستور:

شاهد تکرار حرف های دشمنان علیه سپاه و شورای نگهبان در مجلس و دولت هستیم

کدخبر: 2287125

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس گفت: حمله به ولایت فقیه ، سپاه و شورای نگهبان توسط دشمن و اذناب و عواملش در حالی صورت می گیرد که برخی در داخل نظام و در ادوار مختلف دولت و مجلس حرف‌های دشمنان در این باره را تکرار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، سیدعلی ادیانی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 آبان 97) گفت: وزیر امور خارجه آمریکا اخیراً اعلام کرده که خاورمیانه نحس و نامهربان است و با سخنان سخیف به مجموعه پیروان ادیان الهی و به همه محبان معنویت توهین کرده است.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت:‌ خاورمیانه نحس نیست بلکه محبت وحی الهی و محل هبوت جبرئیل امین است و این سخن شما ریشه در کنج‌اندیشی و پلشت‌اندیشی‌ تان دارد.

وی افزود: نحس بودن و نامهربانی ادعایی شما در مورد خاورمیانه ریشه در حضور منحوس ، خصمانه و دشمنانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دارد و این به ذات خاورمیانه باز نمی‌گردد بلکه به واسطه شیطنت شما پدیده منحوس ظلم،‌؛‌آدم‌کشی و کشتن انسان‌های مظلوم در تاریخ خاورمیانه در سنوات اخیر شکل گرفته است و مطمئن باشید امت اسلام و ملل منطقه ریشه شما و رژیم صهیونیستی را برخواهند کند.

ادیانی خاطرنشان کرد: در چند روز قبل مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد که در این گزارش یکی از راهبردهای آمریکا بیان شد که این راهبرد تضعیف و تخریب جایگاه رفیع ولایت فقیه، شورای نگهبان و سپاه بود.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حمله به ولایت فقیه، سپاه و شورای نگهبان از سوی دشمنان و نظام سلطه و عوامل ناآگاه یا آگاه درون خیلی عجیب نیست عجیب اینجاست که برخی از این گفتمان‌ها و ادبیات مشترک با دشمن در دورن نظام و دولت‌ها و ادوار مختلف مجلس شنیده شده و می‌شود.

وی افزود: آیا نشنیدیم از برخی از این تریبون‌ها به شورای نگهبان و سپاه حمله می‌شود به چه گناهی این کار را می‌کنند هیچکس خالی از اشکال نیست اما وقتی دشمن با مجموعه یا نهادی دشمنی دارد استخدام واژگان از سوی خودی‌ها و آنانی که خود را در لباس خودی‌ها جلوه می‌دهند کار عجیبی است.

ادیانی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از این موارد موضوع نظارت استصوابی است و من فکر می‌کنم برخی از دوستان در این بخش شاید با برخی از اصول قانون اساسی مشکل د ارند ما یا باید طالب نظام نظارت استصوابی باشیم یا نظارت استدلایی را بپذیریم و یا نظارت استدباری را قبول کنیم که برخی از ما نظارت استدباری را شاید در شورای شهر و روستا تجربه کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: