سردار آزمون گران‌ترین بازیکن تیم ۴۲ میلیون و ۴۳۰ هزار یوریی روبین‌کازان

کدخبر: 2287305

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی گران‌ترین بازیکن تیم روبین‌کازان در فصل جاری لیگ برتر روسیه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه بیزنس آنلاین روسیه، سردار آزمون با ارزش گذاری 9 میلیون یورویی از سوی سایت ترانسفرمارکت گرانقیمت ترین بازیکن فصل جاری تیم روبین کازان است. دیمیتری پولوز (5.5 میلیون یورو) و فدور کوردیاشوف (3 میلیون یورو) رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. رضا شکاری، دیگر بازیکن ایرانی تیم روبین کازان نیز با مبلغ 300 هزار یورو در رده بیستم قرار گرفته است.

این روزنامه روسی درباره سردار آزمون نوشت: پیش از آغاز جام جهانی 2018 روسیه پیشنهادهای از سوی چندین باشگاه اروپایی برای خرید سردار آزمون به باشگاه روبین کازان رسیده بود. مدیران باشگاه نیز در این برهه تصمیم گرفتند تا با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2018 سردار آزمون را نفروشند. آنها در این اندیشه بودند که پس از این رقابت ها قیمت فروش ملی پوش ایرانی افزایش خواهد یافت و درآمد بیشتری نصیب این باشگاه می شود.

بر خلاف انتظارها قیمت سردار آزمون همچنان 9 میلیون یورو است و گران قیمت ترین بازیکن تیم روبین کازان محسوب می شود. جام جهانی 2018 روسیه قیمت سردار آزمون را افزایش نداد و بدین خاطر او هم اکنون در حال انجام این کار است. سردار آزمون در فصل جاری لیگ برتر روسیه علاوه بر روبین کازان یکی از بهترین بازیکنان این رقابت ها محسوب می شود. وی 4 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است. در آینده ای نزدیک قیمت این ملی پوش ایرانی افزایش نیز خواهد یافت.

آکادمی فوتبال سردار آزمون در گنبدکاووس راه اندازی می شود

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: