فتاحی: در قرعه‌کشی نباید تیم‌های یک سید در گروهی واحد باشند/ موضوع باید در مالزی به سرعت پیگیری شود

کدخبر: 2287311

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره نحوه سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را رائه کرد.

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره همگروهی سه تیم سید یک رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یعنی الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر در گروه سوم فصل ۲۰۱۹ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: طبق اعلام AFC ابتدا قرار بود تیم های حاضر در سید یک رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در یک گروه قرار نگیرند، اما مانده ام چگونه سه تیم حاضر در این سید یعنی الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر در یگ گروه قرار گرفتند.

او ادامه داد: بی شک آن سه تیم هم این موضوع را پیگیری خواهند کرد. من اکنون در جریان کامل این موضوع قرار ندارم، اما باید فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال چنین موضوعی را پیگیری کنند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: علی خطیر، معاون باشگاه استقلال با توجه به ارتباط هایی که در بخش بین الملل دارد می تواند دلیل همگروهی استقلال با الهلال، العین و السد را پیگیری کند، اما فدراسیون هم مکاتبات لازم را انجام می دهد تا مشخص شود چگونه چنین اتفاقی رخ داد.

بیشتر بخوانید : سرخ های با تعصب با شایستگی نایب قهرمان آسیا شدند + فیلم و حاشیه ها برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود اظهارات عجیب مالک تراکتورسازی درباره وزارت ورزش و پرسپولیس استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: