فارس من/ جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا:

حقوق سربازان کمک‌ هزینه است تا حقوق/منتظر تأمین اعتبار هستیم

کدخبر: 2288777

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا درخصوص حقوق سربازان گفت: آنچه که طبق قانون پیش‌بینی شده است به شرط بودن اعتبارات لازم امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است که در سریع‌ ترین زمان ممکن به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

سوژه‌ مطرح شده در فارس من «حقوق بسیار ناچیز سربازان خصوصا سربازان متاهل بود که گفته بودند با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور یکی از قشرهایی که بیش از سایر قشرها آسیب می‌بیند سربازان‌هستند بخصوص سربازانی که دارای زن و فرزند باشند؛ چرا که سال‌های قبل مقرر شده بود حداقل حقوق سربازان درصد مشخصی از نیروهای نظامی رسمی باشد که متاسفانه محق نشد».

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌ وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درخصوص این موضوع اظهار داشت: حقوق هر ساله سربازان اضافه می‌شود اما آنچه که در قانون پیش‌بینی شده به شرط بودن اعتبارات لازم، تأمینش امکان‌پذیر است.

جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: در 5 سال اخیر حقوق سربازان ضریب افزایشی داشته است و وضعیت بهتری را نسبت به گذشته دارا هستیم.

وی با اعلام اینکه حقوق سربازان را باید به منزله کمک هزینه‌ برایشان تلقی کرد تا حقوق، اظهار امیدواری کرد: با تامین اعتبارات بیشتر امیدواریم بتوانیم حقوق سربازان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: