توکلی: حضور ۴ تیم خارجی در لیگ جهانی آزاد قطعی شده است/ برای لیگ فرنگی هنوز فرصت داریم

کدخبر: 2290945

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی گفت: فعلا فقط حضور تیم‌های گرجستان، مجارستان، اوکراین و ارمنستان در لیگ جهانی آزاد قطعی شده و احتمال افزایش تیم‌های میهمان وجود دارد.

- اخبار ورزشی -

مهدی توکلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تیم هایی که تا امروز حضورشان در لیگ جهانی کشتی آزاد قطعی شده، اظهار داشت: با توجه به اعلام آمادگی گرجستان، مجارستان، اوکراین و ارمنستان می توان حضور این تیم ها را در لیگ جهانی قطعی دانست اما ممکن است در ادامه دو یا سه تیم دیگر نیز به مسابقات اضافه شوند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال اضافه شدن تیم های ایرانی به مسابقات همچون سال گذشته که رقابت ها با سه تیم داخلی برگزار شد، وجود دارد؟ تصریح کرد: تا الان درخواستی از سوی تیم ها نداشتیم که بخواهیم تیم سوم را به مسابقات اضافه کنیم. اگر درخواست شود، بررسی می کنیم. فعلا دو تیم بیمه رازی بابل و ستارگان ساری و بیمه رازی اردبیل و سیناصنعت ایذه تیم های ایرانی حاضر در لیگ جهانی دو رشته هستند.

رئیس کمیته لیگ در مورد اینکه چه تیم های خارجی تا امروز برای لیگ جهانی کشتی فرنگی اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در این خصوص بعدا اطلاع رسانی خواهیم کرد چون فعلا فرصت داریم.

به گزارش تسنیم، مسابقات کشتی آزاد لیگ جهانی 22 و 23 آذر در بابل و کشتی فرنگی 29 و 30 آذر در اردبیل برگزار خواهد شد.

آمریکایی ها برای لیگ جهانی کشتی به ایران نمی آیند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: