گذر پوست به دباغ خانه می‌افتد/ افشین روبروی پرسپولیس، سروش روبروی فولاد

کدخبر: 2291500

تیم فوتبال فولاد خوزستان اولین بازی خود را در ورزشگاه تازه ساخت فولاد آره نا مقابل پرسپولیس برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سروش رفیعی که فصل قبل را در تیم الخور قطر سپری کرد در این تیم نیز نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و بار دیگر به لیگ کشورمان بازگشت.

رفیعی در ابتدای لیگ هجدهم با تیم پرسپولیس به توافق رسید اما به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه قرار شد که او نیم فصل اول را در تیم فولاد خوزستان بازی کند، اما او روزهای خوبی را با این تیم نیز پشت سر نگذاشت.

بعد از چند بازی ضعیف از او در ترکیب تیم فولاد هوادارن فولاد نسبت به عملکردش معترض شدند و در چند هفته بعد نیز او به این عنوان که مصدوم است در ترکیب تیم فولاد قرار نگرفت.

در نهایت رفیعی به شکل توافقی از باشگاه فولاد جدا شد و به تمرینات تیم پرسپولیس پیوست.

تیم فولاد در ابتدای فصل نتوانست نتایج خوبی را با سیروس پورموسوی سرمربی این تیم کسب کند و از جام حذفی نیز کنار رفتند. بعد از اخراج پورموسوی ایلی استان رومانیایی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد که او هم در نتیجه گیری موفق نبود. استان نیز از این تیم کنار گذاشته شد تا افشین قطبی بعد از چند سال دور بودن از فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

با توجه به برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال قرار است در اولین بازی دور برگشت لیگ، تیم پرسپولیس میهمان تیم فولاد باشد. این مسابقه، اولین دیداری است که در ورزشگاه جدید خوزستانی ها یعنی فولاد آره نا برگزار می شود و به نوعی بازی افتتاحیه این ورزشگاه نیز محسوب می شود.

از نکات قابل توجه درمورد این دیدار می توان به قرار گرفتن سروش رفیعی در مقابل تیم سابقش فولاد و ازطرف دیگر رو به رو شدن افشین قطبی با تیم پرسپولیس که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را دارد نام برد.

به نظر می رسد با توجه به نکات بالا این دیدار از حساسیت خاصی برخوردار باشد و در هفته اول دور برگشت لیگ فوتبال کشورمان شاهد یک بازی هیجان انگیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به کارنامه افشین قطبی در دوران مربیگری

فریسات: در هر بازی برای برد به میدان می رویم/ "فولاد آره نا" یکی از بهترین ورزشگاه های ایران است

صحبت های مسئول کمیته نقل و انتقالات درباره وضعیت قرارداد سروش رفیعی +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: