از امروز به مدت ۲ روز

کنگره بین المللی کاسپین با تمرکز بر بیماری های قلب جنین آغاز به کار کرد

کدخبر: 2291506

کنگره بین المللی دو روزه در خصوص بیماری‌های قلب جنین با نام Caspian ۲۰۱۸ در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سلامت فارس، از روز گذشته کنگره بین المللی پزشکان قلب ایران و اروپا در مشهد آغاز به کار کرده است که از امروز بخش دوم این کنگره با نام کاسپین ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرد.

این در حالی است که کاردیولوژیست کودکان، رادیولوژیست، متخصصان زنان و پرستاران گروه هدف این کنگره هستند.

براساس اعلام منابع و پزشکان افرادی که با مشکلات مادرزادی قلبی به دنیا می‌آیند، این مشکلات پیش از تولد و در دوران جنینی آن‌ها قابل تشخیص و تا حدودی درمان خواهد بود.

بر همین اساس تشخیص به موقع این مشکلات کمک می‌کند تا بتوان درمان لازم انجام شود و اگر امکان درمان لازم وجود نداشته باشد می‌توان در هنگام تولد نیز آمادگی لازم برای تولد نوزاد با این مشکلات و کاهش عوارض آن‌ها را ایجاد کرد.

در این کارگاه دوروزه سه مدرس برجسته، پروفسور گُرلین شارلند از انگلستان، پروفسور جوانا دنگل از لهستان و دکتر ابراهیمی از آمریکا، ضمن سخنرانی، به شکل کلاس درس به تدریس مباحث بیماری‌های قلب جنین می‌پردازند.

هم‌چنین در هر کدام از برنامه‌های مرتبط با قلب جنین، یک یا دو مادر باردار که جنین آن‌ها مبتلا به مشکلات قلبی هستند، حضور خواهند داشت و اکوی جنین آن‌ها به صورت زنده برای آموزش بهتر حضار انجام خواهد شد. تشخیص بیماری‌های قلب جنین، آخرین روش‌ها و تکنیک‌ها و در کنار آن‌ها، درمان‌های این بیماری‌ها در این کارگاه بیان خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: