آهون‌منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توسعه موسسات آموزش عالی غیر دولتی/ حذف کلمه غیر انتفاعی راه را برای بخش خصوصی باز می‌کند

کدخبر: 2291507

رئیس دانشگاه غیر انتفاعی گفت: اگر کلمه غیر انتفاعی از دانشگاه حذف شود راه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باز می‌شود.

علی آهون منش رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی غیر دولتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: موضوع حذف کلمه غیر انتفاعی از دانشگاه که به مدت 5 سال در شورای عالی انقلاب فرهنگی آورده شده است هنوز در دستور کار این شورا قرار نگرفته است.

آهون منش اضافه کرد: اگر کلمه غیر انتفاعی از دانشگاه حذف شود راه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باز می شود و مراکزی که هزینه هایشان بالاتر از درآمد بوده است می توانند بدون هیچ مشکلی مرکز خود را تعطیل کنند.

حذف کلمه غیر انتفاعی عامل بازگشت اموال به سرمایه گذار

رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی غیر دولتی افزود: اگر کلمه غیر انتفاعی از دانشگاه حذف نشود سرمایه مراکز تعطیل شده به وزارت علوم می رسد و صاحب سرمایه دیگر نمی توانند اموال خودش را در اختیار داشته باشد.

وی گفت: با حذف کلمه غیر انتفاعی، بخش خصوصی در مراکز غیر انتفاعی و آموزش عالی غیر دولتی سرمایه گذاری می کند و این کار باعث توسعه آموزش های غیر دولتی می شود.

امروز، پایان مهلت ثبت نام در آزمون دکترای نیمه متمرکز

رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی غیر دولتی تصریح کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکترای نیمه متمرکز تمام دانشگاه های غیر انتفاعی سراسر کشور ساعت 24 روز پنجشنبه 15 آذر ماه به پایان می رسد و مراکز دانشگاهی در هر دوره بین 3 تا 5 نفر ظرفیت پذیرش در مقطع دکترا دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: