مدیرعامل هما:

صنعت هوانوردی برای عبور از تحریم نیاز به اختیارات ویژه دارد

کدخبر: 2291540

مدیرعامل هما گفت: اگر قرار باشد در شرایط تحریم صنعت هوانوردی را سرپا نگاه داریم، نیاز به اختیارات ویژه داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه شرفبافی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما، در مراسم تجلیل و تکریم نخبگان و متخصصان صنعت هوانوردی که به مناسبت روز جهانی هواپیمایی کشور برگزار شد، اظهار داشت: برای ما بسیار حائز اهمیت است در صنعت حمل‌ونقل هوایی همدلی ویکپارچگی ایجاد شود. چه در سنوات گذشته، چه در سنوات آتی و چه در حال حاضر، انبوهی از متخصصین حضور دارند که زمان و انرژی و فکر خود را در اختیار گذاشتند تا صنعت هوانوردی تجاری کشور پابرجا و متعالی بماند.

وی ادامه داد: کار بسیار سختی بوده و ماحصل آن توانمندی حال حاضر صنعت است.با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلاتی که در صنعت وجود داشته، خوشبختانه توانستیم برای خیلی از این مسائل راهکار پیدا کنیم.

مدیرعامل ایران‌ایر ادامه داد: اگر بخواهیم صنعت را نگاه داریم، نیاز به اختیارات ویژه داریم. این اختیارات لازم است تا تصمیم‌گیری های ناگهانی که بنابر شرایط تحریم به ما تحمیل می‌شود، جای سوال نداشته باشند.

شرفبافی افزود: ما در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، همکاری ۵۷ ساله با سازمان هواپیمایی کشوری داشته‌ایم. این مساله سبب شده همه مشکلات هما در همکاری با این سازمان مرتفع شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: