پیشنهاد پرسپولیسی‌ها به مهاجم استقلال تکذیب شد

کدخبر: 2291618

مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای جذب یونس دلفی، پیشنهادی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان نداده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال پرسپولیس که سال گذشته از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، با محرومیت سنگینی مواجه و از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد، اما با این حال موفق شد نتایج خوبی بگیرد و نایب قهرمانی در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران را بدست آورد.

سرخپوشان تاکنون ۵ بازیکن (سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری) جذب کردند و در صدد هستند تا با صلاحدید کادرفنی، ۲ بازیکن در پست های مدافع و مهاجم جذب کنند تا آمادگی بالا در ادامه رقابت های لیگ برتر و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

محرومیت پرسپولیس ۲۸ آذر به اتمام می رسد و صبح امروز ( پنج شنبه ) برخی رسانه ها از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به یونس دلفی، مهاجم استقلال خوزستان خبر داده بودند که تکذیب شد.

حسین خبیری ، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: وقت صحبت در خصوص این موضوع نیست، زیرا ۲ بازی مهم تا پایان نیم فصل بوده و بهتر است درباره جذب بازیکن صحبت نکنیم. برانکو با مدیریت باشگاه جلسه ای تشکیل می دهد و برنامه ریزی های شان را برای جذب بازیکن انجام می دهند.

او افزود: هنوز با هیچ بازیکنی یا باشگاهی مذاکره نکردیم و اگر برانکو در ۱-۲ پست بازیکن بخواهد، استراتژی مشخص است و برای جذب آن ها اقدام می کنیم.

گفتنی است، البته خبرهایی از باشگاه پرسپولیس می رسد که آنها در صدد جذب مرادمند هستند که هنوز رسمی نشده است.

بيشتر بخوانيد:

همتی: می خواهم به پرسپولیس کمک کنم

علیپور: مهم سه امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن بود که به آن رسیدیم

مصلح: بازی خيلی خوبی بود / به ديدار بعدی می رسم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: