بازتاب حضور کی روش در بین برترین مربیان دنیا در رسانه‌های کلمبیایی

کدخبر: 2291625

رسانه ساکر لادوما کلمبیا با انتنشار گزارشی، حضور کی روش در بین برترین مربیان دنیا را بازتاب داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) چند روز قبل بهترین سرمربیان تیم های ملی فوتبال جهان را اعلام کرد که کارلوس کی روش ، سرمربی ۶۵ ساله پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران بالاتر از اروه رنار در رده ۱۱ قرار داشت و بهترین سرمربی تیم های آسیایی لقب گرفت.

در فهرست سایت IFFHS، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در رده نخست قرار داشت و زلاتکو دالیچ (کرواسی)، روبرتو مارتینز (بلژیک) و استانیسلاو چرچسوف در رده های بعدی بودند. البته در رده بندی این سایت در سال ۲۰۱۷ کی روش در رده هفتم بود اما در این سال (۲۰۱۸) ۴ پله سقوط کرد.

پس از اینکه اخباری مبنی بر مذاکرات کی روش با مسئولان فوتبال کلمبیا شنیده می شد، رسانه های این کشور اخبار این مربی را دنبال می کنند و در تازه ترین خبرها، رسانه ساکر لادوما با انتشار گزارشی نوشت که کی روش، سرمربی ۶۵ ساله کنونی فوتبال ایران و سابق آفریقای جنوبی در رده بندی بهترین مربیان جهان در رده یازدهم قرار دارد و این درحالیست که او در سال ۲۰۱۷، هفتم بوده است.

در پایان این گزارش آمده است که آلیو سیسه، سرمربی سنگال در رده هفتم جای دارد و دارای بالاترین رتبه در بین کشورهای آفریقایی است. کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و به طور قطع تا پایان آن مسابقات هدایت یوزهای کشورمان (لقب تیم ملی فوتبال ایران ) را عهده دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برگزار نمی شود/ جشن «فوتبال و اقوام» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی

بازگشت جهانبخش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران

۵ گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه کدام کشور ها هستند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: