علی علیزاده در توییتر مطرح کرد:

جمهوری اسلامی از روادارترین حکومت‌های دنیاست

کدخبر: 2292617

علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در توییتر خود با مقایسه اعتراضات مردم فرانسه و اغتشاشات سال ۸۸ اظهار داشت جمهوری اسلامی از روادارترین حکومت‌های دنیاست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای چند روز متوالی است که مردم فرانسه در اعتراض به گرانی سوخت به خیابان های این کشور آمدند و تلاش کردند صدای خود را به گوش مسئولان این کشور برسانند. تظاهرات به اصطلاح جلیقه زردها با اعتراض به گرانی قیمت سوخت آغاز شد و حالا تظاهرکنندگان خواستار استعفای امانوئل مکروون رئیس جمهور این کشور هستند.

علی علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی با انتشار پستی در حساب کاربری توییتری خود اعتراضات و برخورد پلیس با معترضان تکرار صحنه های اغتشاشات سال 88 خواند اما با این تفاوت که برای معترضان فرانسوی دشمن خارجی برای سیاه نمایی، انقلاب مخملی و یا براندازیش بودجه تخصیص نداده است.

علیزاده در توییتر نوشت:

رفتار فرانسه را با معترضان خوب نگاه کن چهارمین قدرت اتمی دنیا که دشمن خارجی برای سیاه نمایی/انقلاب مخملی/براندازیش بودجه تخصیص نداده که آمریکا دهها پایگاه نظامی دورش ندارد تکرار صحنه صحنه ی ۸۸ را میبنی؟ صدها برابرخشن تر؟ حالا میفهمی جمهوری اسلامی از #روادار ترین حکومتهای دنیاست؟

چرا جمهوری اسلامی از روادار ترین حکومتهای دنیاست؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: