تغییرات در واحد تاریخ شفاهی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری

کدخبر: 2292707

واحد تاریخ شفاهی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی به زودی فرد جدیدی را به عنوان مسئول معرفی خواهد کرد. پیش از این حجت‌الاسلام فخرزاده مسئول این بخش بود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، واحد تاریخ شفاهی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری سازمان تبلیغات به زودی فرد جدیدی را به عنوان مسئول معرفی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید فخرزاده، طی این سال‌ها به عنوان مسئول واحد تاریخ شفاهی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی فعالیت داشت، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این دفتر به زودی تغییراتی خواهد داشت و فرد دیگری معرفی خواهد شد.

«مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری» و دو دفتر تابعه آن یعنی «دفتر ادبیات و هنر مقاومت» و «دفتر ادبیات انقلاب اسلامی» با هدف شناسایی شایستگی‌ها و توانایی‌ها و تبیین و توضیح داشته‌های عرصه نوظهور فرهنگ، اندیشه و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا مرحله تولید و توزیع آثار فرهنگی، ادبی و هنری تأسیس شده و به منظور گسترش و پویایی اندیشه و هنر ادب انقلاب اسلامی و نظریه‌پردازی و جریان‌سازی آن در سطح نهادهای فرهنگی مطالعاتی داخل کشور، منطقه و جهان با اتکا به سابقة تاریخی و تمدنی فرهنگ و ادب ایران و اسلام برنامه‌های خود را تدوین و سیاستگذاری کرده است.

در حال حاضر محسن غنی‌یاری سرپرست «مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری» است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: