انتقاد بی سابقه قلعه‌نویی:

فغانی قلدرخان فوتبال ایران شده است/ رفتی جام جهانی که رفتی!

کدخبر: 2292714

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتقاد شدید از داور بازی با پرسپولیس، گفت: آقای فغانی شده است قلدرخان فوتبال ایران و هرکاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی درباره تساوی تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: یک عذرخواهی می کنم که دیروز به نشست خبری نرفتم. گفتم اگر دیروز به نشست خبری بروم صحبتهایم احساسی است. الان حرف می زنم که به دور از عصبانیت باشد.

وی افزود: اینها از قبل یک بازی راه انداختند که باعث تاسف است باشگاه مردمی مثل پرسپولیس این کارها را کند و حرف و حدیثهایی ایجاد شود. نمونه اش هم همین کارها می شود که پرچم ژاپن را به ورزشگاه می آورند. اگر یک پنجره بسته شده و اشتباه مدیران بوده دلیل نمی شود پنجره داخلی برای آنها باز شود.

سرمربی سپاهان با انتقاد از کارشناس برنامه فوتبال برتر، تصریح کرد: محسن خلیلی کجای فوتبال است که راجع به تیم مردمی مثل سپاهان اینطور حرف می زند. مثل آن معاونی که به خاطر رانت ها به استقلال آمد و پدر این تیم را درآورد. وقتی اهل فن و امثال دادکان و مصطفوی خانه نشین باشند، این آقایان به خودشان جرات می دهند از یک هفته قبل هرچیزی که می خواهند راه اندازند. هرچند ما در حد خودمان نبودیم بخصوص در نیمه دوم.

قلعه نویی ادامه داد: ما از علی دایی تقدیر کردیم. دیروز کار قشنگی کردیم و از محرم و کریمی خواستیم تا از سیدجلال تقدیر کنند. چرا باید آقایانی بیایند که از یک جنس دیگر هستند و کاری کنند فوتبال به سمت دیگری برود.

وی به علیرضا فغانی داور این مسابقه به شدت انتقاد کرد و گفت: آقای فغانی در این مملکت شده قلدرخان فوتبال ما. از کمیته داوران یا دپارتمان داوری نمی توانیم حرفی بزنیم. اگر هم در زمین حرفی بزنیم می گوید بیرونت می کنم. ایشان هفته گذشته چه بلایی سر سپیدرود آورد. آقای فغانی رفتی المپیک و جام جهانی که رفتی! دلیل نمی شود هرکاری که دلت می خواهد در فوتبال انجام بدهی. با سند می گویم فغانی با شخص بنده مشکل دارد. شما با من مشکل داری.

ادامه دارد...

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: