حضور ۱۱ نماینده ایران در جمع برترین‌های فوتسال جهان

کفاشیان: فوتسال ایران در راس آسیا و سپس جهان قرار دارد

کدخبر: 2292730

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این موفقیت را مدیون باشگاهها و تلاشهای جامعه فوتسال هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت‌ فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره حضور 11 کاندیدای فوتسال ایران در بین برترین های فوتسال جهان گفت: فوتسال در راس آسیا است و در جهان فعالیت چشمگیری داشته است. در واقع فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این امر ماحصل سالها کار و تلاش جامعه فوتسال، باشگاهها و نفرات انتخاب شده است.

وی در ادامه بیان کرد: این اتفاق مرهون زحمات باشگاههای ما است و همچنین تلاش مجموعه برای داشتن استقلال فوتسال بود. هم اینکه این سازمان دارای مجمع، هیات رئیسه مستقل و زیر نظر فدراسوین فوتبال فعالیت می کند باعث شده تا پله پله پیش رویم و بتوانیم در بخش فوتسال بهترین عملکرد را داشته باشیم. کفاشیان در پایان گفت: اکنون تمام کشورهای آسیایی و در نهایت در جهان تلاش می‌‌کنند تا با امکانات فوق العاده ای که دارند، بهترین عملکرد را داشته باشند اما فوتسال ایران با تمام داشته های خود و حتی کمتر ازامکاناتی که دیگر کشورها داشته اند، توانسته چنین عناوین خوبی را کسب کند و بابت این عنوان ها به جامعه فوتسال و تک تک افرادی که کاندیدا شدند، تبریک می گویم.

به گزارش فارس اسامی نامزدهای بهترین‌های فوتسال آسیا به شرط زیر است: بازیکنان مرد: حسین طیبی و فرهاد توکلی باشگاه: مس سونگون مربی باشگاهی: حمیدرضا بی‌غم از مس سونگون مربی ملی: سید محمد ناظم‌الشریعه- شهرزاد مظفر بازیکن جوان: توحید لطفی دروازه‌بان مرد: علیرضا صمیمی داور: گلاره ناظمی تیم‌های ملی: مردان و زنان ایران بازیکن زنان: فاطمه اعتدادی دروازه‌بان زنان: فرزانه توسلی

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: