فوتبال جهان|لوچانو اسپالتی: مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای‌ام را پیش رو دارم/ بعید می‌دانم بارسلونا روح حرفه‌‌ای خودش را خدشه‌دار کند

کدخبر: 2292845

فوتبال جهان - لوچانو اسپالتی از مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای خودش سخن گفت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آیندهوون در گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از یک بازی دشوار و کلیدی ترین بازی دوران حرفه ای خودش سخن گفت.

سرمربی اینتر در این باره اظهار داشت: گاهی در حفظ تمرکز خود برای 90 دقیقه، به مشکل برمی خوردیم و وقتی این اتفاق رخ می دهد، رقبا کنترل بازی را در دست می گیرند. وضعیت تیم مناسب است. یوونتوس و تاتنهام 2 تیم قدرتمند هستند؛ یکی به مدت 10 سال دائم قهرمانی و پیروزی می بیند و دیگری فصل قبل به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسید. با یوونتوس بازی برابری ارائه کردیم و حیف که برابر پارما و آتالانتا امتیاز از دست دادیم.

اسپالتی در ادامه افزود: باید به فکر پیروزی برابر تیمی باشیم که از سید 3 کارش را آغاز کرد؛ در حالی که ما سید 4 بودیم. آن ها در لیگ خود هم بالاتر از ما قرار دارند. بعید می دانم بارسلونا روح حرفه ای خودش را خدشه دار کند و با بازیکنان ذخیره خودش به میدان برود. ما با تمام توان برای پیروزی به میدان برویم و امیدوارم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.مهم ترین بازی دوران حرفه ای خودم را پیش رو دارم.

داور بلغارستانی دیدار والنسیا - منچستریونایتد را سوت می زند/ تورپین داور دیدار آژاکس - بایرن مونیخ شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: