سوددهی ۴۰ میلیارد تومانی فروشگاه شهروند طی ۸ ماه گذشته

کدخبر: 2292893

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران از سوددهی ۴۰ میلیارد تومانی فروشگاه شهروند طی ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: مدیریت شهری علاقمند به حفظ فروشگاه شهروند و مجموعه شهر آفتاب است و بنایی برای واگذاری و یا فروش آن ندارد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، علی نگین تاجی در مراسم افتتاح سی و نهمین فروشگاه شهروند در منطقه 4 (تهرانپارس)، اظهار کرد: سوددهی فروشگاه شهروند هم اکنون به شرایط خوبی رسیده است و براساس آخرین گزارش اخذ شده طی 8 ماه گذشته سود دهی در این مجموعه به رقم 40 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان این که واگذاری فروشگاه شهروند و یا مجموعه شهر آفتاب از دستور کاری مدیریت شهری خارج شده است، گفت: ما به هیچ عنوان بحث واگذاری این مجموعه ها را نداریم و در واقع علاقمند هستیم دارایی های مدیریت شهری را حفظ کنیم.

سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران با اشاره به مطالبات شهرداری از دولت، بیان کرد: طبق آخرین برآورد صورت گرفته مطالبات از سال 85 حدود 2 هزار و 700 میلیارد تومان است که شهرداری تهران از دولت طلب دارد، که البته باید به این رقم 2 قلم دیگر در بحث بافت فرسوده و همچنین یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی اشاره کرد،که امیدواریم ظریف یک ماه آینده بخشی از مطالبات پرداخت شود.

نگین تاجی با بیان این که فروشگاه شهروند هم اینک به یک برند اقتصادی در شهرداری تهران و در سطح ملی تبدیل شده است، گفت: در ماه های گذشته با توجه به بحران ارزی نه تنها شهروند بلکه بزرگترین بنگاه های اقتصادی نیز با چالش هایی روبرو بودند، اما به رقم حمایت مدیریت شهری و شورای شهر تهران این مجموعه هم اکنون شرایط خوبی را دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: