توزیع گوشت منجمد با کارت ملی در میادین میوه و تره‌بار؛ ۲ بار در هفته

کدخبر: 2292997

مدیر عامل سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توزیع گوشت منجمد به شرط داشتن کارت ملی در ۲۰ میدان میوه و تره‌بار در شهر تهران خبر داد و گفت: افراد با در دست داشتن کارت ملی می‌توانند در طول هفته ۳ بار و هر بار ۲ کیلو گوشت منجمد خریداری کننند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سعید راد در یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران اظهار کرد: این جشنواره از 22 آذر ماه آغاز و تا پایان آذر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از نمایشگاه 120 تولیدکننده داخلی حضور خواهند داشت افزود: این تولیدکنندگان توسط یک کمیته ممیزی مشخص خواهند شد که این کمیته یک انجمن غیردولتی است.

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: برگزاری جشنواره ارگانیک مصوبه شورای شهر تهران است و ما مکلفیم این جشنواره را برگزار کنیم که یکی از اهداف جشنواره فرهنگ سازی و همچنین برنامه ریزی برای غذای سالم و شهروندان سالم است. ضمن اینکه در سال جاری نیز که به نام سال حمایت از تولید ملی مزین شده است، ما حمایت لازم را از شرکت های تولیدکننده داخلی خواهیم داشت. افتتاح یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران پنجشنبه هفته جاری با حضور شهردار تهران در بوستان گفت وگو آغاز خواهد شد.

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و همچنین برنامه ریزی برای حمایت از تولیدات داخلی و کالاهای تولید داخل اظهار کرد: نگاه ما حمایت از تولیدات داخلی است و در این زمینه نیز گام های موثری را برداشته ایم.

وی با اشاره به حضور 120 شرکت داخلی در یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران گفت: فرهنگسازی و غذای سالم برای شهروندان یکی از برنامه هایی است که مورد توجه سازمان میادین قرار گرفته است ضمن اینکه امسال کمترین هزینه را برای برگزاری این جشنواره پرداخت کرده ایم و در واقع هزینه تبلیغات در این دوره از جشنواره با توجه به حمایت سازمان زیباسازی پرداخت نشده و این سازمان این هزینه ها را تقبل کرده است. همچنین در برگزاری این جشنواره شرکت شهر سالم، سازمان آتش نشانی، نیروی انتظامی، مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران با سازمان میادین میوه و تره بار همکاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه قیمت کالاهای ارگانیک نسبت به سایر کالاها یک و نیم تا دو برابر بیشتر است گفت: این موضوع به دلیل این است که زمین هایی که کالاهای ارگانیک کاشت می شوند در 3 سال از کود شیمیایی استفاده نمی شود و قاعدتا قیمت محصولات ارگانیک از معمولی بیشتر است.

راد با اشاره به اینکه 4 شاخص برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در نظر گرفته شده است گفت: قیمت مناسب، کیفیت برتر، تنوع کالا و همچنین مشتری مداری از مواردی است که مورد توجه سازمان میادین، میوه و تره بار قرار دارد و تلاش می شود خدمات مطلوبی در این زمینه ارائه شود.

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به آخرین آمار بانک مرکزی تصریح کرد: طبق آخرین آماری که هفته گذشته منتشر شد میانگین قیمت کالاها در سازمان میادین نسبت به سطح شهر قابل توجه است به طوریکه میوه جات 42 درصد، سبزیجات 32 درصد، حبوبات 18 الی 22 درصد و اقلام پروتئینی 9 تا 30 درصد پایین تر از سطح شهر در سازمان میادین عرضه می شود.

وی همچنین از برنامه ریزی این سازمان برای توزیع گوشت قرمز و مرغ در سطح میادین خبر داد و گفت: درخصوص توزیع مرغ و تخم مرغ هیچ محدودیتی در این بخش وجود ندارد و همکاری های لازم با سازمان امور دام صورت گرفته است.

راد با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز نیز توسط ستاد تنظیم بازار اعلام می شود گفت: سازمان میادین هیچ حاشیه سودی از توزیع و عرضه اقلام پروتئینی ندارد.

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: توزیع گوشت منجمد با کارت ملی از برنامه های سازمان میادین میوه و تره بار است که در همین زمینه در 20 میدان تره بار توزیع گوشت منجمد با در دست داشتن کارت ملی انجام می شود.

وی گفت: البته پیش از این در 151 میدان گوشت منجمد عرضه می شد اما متاسفانه و با توجه به قیمت مناسب گوشت منجمد برخی سودجویان اقدام به خرید گوشت قرمز می کردند که در این زمینه تدابیری صورت گرفت تا گوشت منجمد در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار بگیرد.

راد تصریح کرد: بر همین اساس افراد با در دست داشتن کارت ملی می توانند در طول هفته 3 بار و در هر بار 2 کیلو گوشت منجمد را به قیمت حدود 29 هزار تومان خریداری کنند که تفاوت قیمت گوشت عرضه شده در سازمان میادین با سایر مکان ها 20 هزار تومان است.

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: توزیع گوشت منجمد در 20 میدان سطح شهر تهران انجام می شود و در واقع داشتن کارت ملی برای خرید گوشت منجمد الزامی است.

وی در پایان گفت: ما هیچ مشکلی در بحث توزیع مرغ منجمد در میادین نداریم که البته قیمت مرغ در میادین با سطح شهر تفاوت آنچنانی ندارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: