برگزاری نمایشگاهی برای مقابله با تحریم‌های غیرقانونی بر علیه ایران/حضور ده‌ها مرکز توریسم سلامت در نمایشگاه گردشگری پارس

کدخبر: 2293076

با حمایت اپراتو شبکه علمی کشور حضور ده‌ها مرکز توریسم سلامت در نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز برای مقابله با تحریم‌های غیرقانونی بر علیه ایران محقق می‌شود.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز با محوریت گردشگری سلامت از روز 21 آذر ماه با حضور بیش از 20 بیمارستان و مرکز درمانی و 10 اتاق بازرگانی فعال در این حوزه گشایش می یابد.

آشنایی فعالان حوزه گردشگری سلامت با پتانسیل ها و ظرفیت مراکز درمانی کشور و همچنین فراهم آوردن فضایی برای آشنایی دست اندرکاران این بخش از صنعت گردشگری از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه امسال با حمایت هولدینگ سیمرغ سامانه به عنوان اپراتور شبکه علمی کشور (شعا) برگزار می شود و انتظار می رود که با برگزاری این نمایشگاه توان کشور برای افزایش ارز آوری در این حوزه مهم تقویت شده تا امکان مقابله با تحریم های غیر قانونی تحمیلی غرب علیه کشورمان فراهم شود.

شایان ذکر است شبکه علمی کشور به عنوان اصلی ترین شبکه زیر ساخت برای ارتباط دانشگاههای کشور و اتصال 200 دانشگاه و مرکز تحقیقاتی به آن به زودی فرآیند اتصال دانشگاه علوم پزشکی کشور را نیز آغاز خواهد کرد.

بهترین کتابخانه خطی جهان در کدام کشور است /جزئیات نشست هایی آثار ابن سینا

اکسیژن جهان در خاک ایران/موزه زنده دنیا با درختان درمانگر و حیوانات منحصربه فرد + تصاویر

پایان مردم شناسی شمن های ترکمن برای سلامتی جسم و روح / درمانگران بومی با ارائه درمان متفاوت در روستاها

چگونه ترس در کوهنوردی و طبیعت گردی را مدیریت کنیم

کوهنوردان و اهل طبیعت گردی با برق زمینی آشنا شوند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: