جزئیات برگزاری سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم فاتحین

کدخبر: 2293162

سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" همزمان با شب یلدا در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

- اخبار فرهنگی -

محمد صائبی، سخنگو و مدیر روابط عمومی سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، از برگزاری این کنگره خبر داد و گفت: جمعه 30 آذر ماه 97 سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" از ساعت 13:30 در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم باحضور خانواده های معظم شهدای یگان فاتحین کشور و فاطمیون و زینبیون برپا شده و باتوجه به همزمانی با شب یلدا و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شامل اجرای برنامه های متنوعی با موضوعات مرتبط همراه خواهد بود.

صائبی با اشاره به مهمان ویژه یمنی مراسم در ادامه تصریح کرد: سخنرانی مقامات لشگری و کشوری، تجلیل از خانواده مدافعین حرم، تجلیل از خانواده های حوادث تروریستی و میثاق نامه 2000 نفری مدافعین حرم در چهلمین سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب، نظام، وطن و ولایت، رونمایی از دستاورد نظامی در حوزه مخابرات در یگان فاتحین و رونمایی از تمبر یادبود یگان فاتحین از بخش های مختلف این برنامه خواهد بود.

یادواره شهدای مدافع حرم یگان فاتحین برگزار شد

گزارش تصویری| تمرین یگان ویژه فاتحین

تیپ های زینبیون، فاطمیون و فاتحین معادلات مستکبران را بر هم زده اند

مدیر روابط عمومی سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم فاتحین در پایان گفت: ضمنا غرفه کودکان، غرفه عکاسی، غرفه حجاب و عفاف، نمایشگاه نقاشی شهدای مدافع حرم فاتحین و فاطمیون از بخش های جانبی این کنگره هستند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: