مهدی شیری: برانکو نیازی به تعریف من ندارد و همه او را تحسین می‌کنند/ تلاش می‌کنم شرمنده هواداران پرسپولیس نشوم

کدخبر: 2293249

مهدی شیری، مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرمنده هواداران نشود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مهدی شیری، مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در اولین تمرین تیمش اظهار داشت: خوشحالم که در جمع باشگاه بزرگ پرسپولیس و کنار این کادرفنی هستم. امیدوارم روز به روز شرایط تیم بهتر شود و این فصل هم نتیجه ای خوب را رقم بزنیم.

وی درباره اینکه فسخ قراردادش را از باشگاه پیکان گرفته است تا بدون مشکل در تمرینات پرسپولیس حاضر شود، گفت: دقیقاً. دو روز پیش کارهای فسخ قراردادم را انجام دادم. دیروز صبح پیش مدیرعامل باشگاه پیکان رفتم، صحبت کردم و فسخ قراردادم را گرفتم و امروز هم در خدمت پرسپولیس هستم.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز در بازی درون تیمی حاضر شده بود در این خصوص خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع این بازیکنان هستم. بازیکنان و کادر قوی هستند و امیدوارم من هم تلاشم را کنم تا برای باشگاه بزرگ پرسپولیس مؤثر باشم.

شیری در پاسخ به این سؤال که آیا قول می دهد که سمت راست پرسپولیس را تضمین کند، گفت: من تمام تلاشم را می کنم و هر چه در توان دارم می گذارم که شرمنده هواداران نشوم.

وی در واکنش به این مسئله که برانکو سرمربی پرسپولیس و مارکو، مربی بدنساز این تیم بسیار سختگیر هستند و آیا خود را آماده سختگیری این مربیان کرده است یا نه، اظهار داشت: بله، قبل از اینکه لیگ شروع شود 10 روز در خدمت پرسپولیس بودم و با آقای مارکو هم کار کردم. کار او حرفه ای است و برانکو هم نیازی به تعریف من ندارد و با نتایجی که گرفته همه او را تحسین می کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین به هواداران این تیم گفت: خوشحالم در جمع هواداران پرسپولیس هستم و تلاشم را می کنم تا رو سفید باشم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: