واکنش بطحایی به افزایش سه‌برابری مصرف برق مدارس

کدخبر: 2293255

وزیر آموزش و پرورش با نپذیرفتن ادعای افزایش میزان مصرف آب و برق مدارس با رایگان شدن هزینه‌ها گفت: مدارسی که بیش از الگوی تعیین شده مصرف داشته باشند باید هزینه‌ها را پرداخت کنند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره ابلاغ طرح ورزش فرهنگیان، اظهار کرد: در راستای اجرای راهکارهای سند تحول بنیادین دستورالعمل ورزش کارکنان آموزش وپرورش را با اولویت ورزش زنان ارسال کرده ایم و براین اساس امکانات و سالن های ورزشی آموزش و پروش در هفته دو ساعت به بانوان اختصاص می یابد.

وی افزود: به تدریج به این سمت می رویم که همکاران ما به ویژه زنان با تربیت بدنی و ورزش، سلامت لازم را داشته باشند تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

بطحایی درباره ادعای وزارت نیرو مبنی بر رایگان شدن هزینه های آب و برق مدارس و افزایش سه برابری میزان مصرف آنها عنوان کرد: در این رابطه داده های مطمئنی ندارم و یقین می دانم این اتفاق نمی افتاد.

خیر هست زمین نیست/30 درصد مدارس تهران زیرخط استاندارد

مدارس متنوع دانش آموزان را فقط براساس قابلیت ذهنی دسته بندی می کنند

آیا طرح اتاق بازی در مدارس قابل اجراست؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق قانون معافیت مدارس از پرداخت هزینه ها مشروط به رعایت جدول مصرف است و اگر مدارس به میزان تعیین شده در جدول مربوطه مصرف داشته باشند از پرداخت هزینه ها معاف خواهند شد ومدارسی که بیش از الگوی تعیین شده مصرف کنند باید هزینه ها را پرداخت کنند. البته ما با جدیت موضوع را دنبال می کنیم که اسراف رخ ندهد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: