محمد بنا باز هم تهدید به قطع همکاری با تیم ملی کشتی کرد

کدخبر: 2293281

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در تازه ترین اظهارات خود مدعی شده است در صورت تغییرات در ریاست فدراسیون احتمال قطع همکاری وی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد بنا که پس از استعفای رسول خادم با حکم حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برگزیده شد درباره وضعیت فعلی کشتی ایران گفت: ما تازه کار را شروع کرده ایم و یک سری شرایط برای ورود کشتی گیران تعیین کرده ایم و مرحله اول مسابقات انتخابی را از ۵ تا ۷ دی برگزار می کنیم تا نفرات حاضر در جام تختی مشخص شوند.

وی با اشاره به اینکه به فرآیند انتخابی اعتقاد دارم اظهار داشت: برای انتخاب نفرات تیم ملی، اگر به جمع بندی لازم نرسیدیم نفرات در رویدادهای بین المللی ارزیابی خواهند شد. پس از جام تختی یکسری از کشتی گیران برای رقابتهای قهرمانی آسیا در چین انتخاب می شوند و اگر گره ای در انتخاب نفرات داشته باشیم به مسابقات بین المللی اعزام می شوند.

دارنده مدال نقره جهان درباره مشخص شدن دستیاران خود گفت: قطعا تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی کادر فنی مشخص خواهد شد. البته همانطور که اعلام کردم حضور رسول جزینی و ایرج اسفندیاری فرد قطعی است و ۲ تا ۳ نفر دیگر به آنها اضافه می شود.

بنا خاطر نشان کرد: در رقابتهای قهرمانی آسیا در قرقیزستان و جهانی مجارستان نتایج خوبی نگرفتیم. اما آنچه که مسلم است در ابتدا وزارت ورزش باید هر چه سریعتر تکلیف ریاست فدراسیون را با برگزاری انتخابات مشخص کند. چرا که قطعا ادامه این بلاتکلیفی باعث ضربه به کشتی خواهد شد.

بنا خاطر نشان کرد: هدف بلند مدت من المپیک توکیو است اما نمی دانم فردا چه کسی قرار است رئیس شود تا با خیال آسوده برنامه ریزی کنم. مرحله اول برنامه ریزی من رقابتهای آسیایی چین در اردیبهشت ماه است و بعد از آن تورنمنت های مختلف بین المللی را تا پیکارهای جهانی قزاقستان، پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی بسیار برای ما مهم است چرا که می توانیم بلیت رفتن به توکیو را بگیریم. اما اگر تکلیف فدراسیون هر چه سریعتر مشخص نشود نمی توانیم برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم و این موضوع به عملکرد ما لطمه خواهد زد و به همین دلیل برای کسب سهمیه المپیک نیز کار سختی خواهیم داشت.

وی افزود: مشکل اصلی ما بلاتکلیفی فدراسیون است و وزارت باید هر چه سریعتر تکلیف فدراسیون را مشخص کند. اگر رئیس بعدی فدراسیون کشتی کسی غیر از بنی تمیم شود شاید اصلا نخواهد با من همکاری کند و یا بگوید خط کاری من این است و من آن را قبول نکنم. برای ما اصل کشتی است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که رئیس بعدی چه ویژگی باید داشته باشد گفت: برای من کشتی در اولویت است اما بنی تمیم تخصص کشتی را دارد و علاوه بر اینکه از جامعه کشتی است چندین سال در عرصه مدیریتی فدراسیون حضور داشته و به خوبی با همه موارد و مشکلات آشنا است.

بیشتر بخوانید:

پوئن سرمربیان جدید تیم های ملی کشتی به آزاد و فرنگی کاران

فرنگی کاران بازنشسته هم به ارودی تیم ملی دعوت می شوند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: