بگومگوی خبرنگاران صدا و سیما با مدیر رسانه‌ای باشگاه

باشگاه استقلال: تا تلویزیون روندش را اصلاح نکند، با صدا و سیما صحبت نمی‌کنیم

کدخبر: 2293282

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد: تا زمانی که تلویزیون و صدا و سیما روند خود را اصلاح نکنند، از صحبت با شبکه‌های تلویزیونی امتناع می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای نشست خبری، شفر پشت میکروفون‌های صدا و سیما ننشست و محمد زرندی مدیر باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل اینکه صدا و سیما نام استقلال ایران را استقلال تهران ذکر کرد و این رفتار دو بار تکرار شد، ما تا زمانی که این روند اصلاح نشود، ازگفت‌وگو با شبکه‌های تلویزیون امتناع خواهیم کرد و این سیاستی است که باشگاه درنظر گرفته است.

وی افزو د:‌ در اساسنامه باشگاه استقلال آمده نام این باشگاه استقلال ایران است اما صدا و سیما یکبار در شبکه خبر و پس از آن در شبکه ۳ سیما بار دیگر نام استقلال را استقلال تهران ذکر کرد و تا این روند اصلاح نشود، از صحبت با شبکه‌های تلویزیونی معذوریم.

به گزارش فارس، برخی از خبرنگاران گزارشگران صدا و سیما در مورد این مسئله گلایه‌مند شدند و می‌گفتند آن مطلب مربوط به لیگ قهرمانان آسیا بوده و اکنون مسابقات لیگ برتر است نباید این دو مسئله را به هم ربط داد.

و یک خبرنگار دیگر هم مدعی شد که ای‌اف‌سی نام استقلال را استقلال تهران منتشر کرده است که زرندی در واکنش به این مسئله گفت: اگر چنین مطلبی در سایت ای‌اف‌سی منتشر شده، به آن هم اعتراض خواهیم کرد، همانطور که به توئیتر فیفا پیش از این اعتراض کردیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: