مجمع عمومی بسکتبال

گیرهای داورزنی به گزارش پر ابهام مالی بسکتبال؛ در گزارش مالی «ندیدیم» و «نبود» نداریم

کدخبر: 2293348

رئیس مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال نسبت به گزارش مالی سوالات و انتقاداتی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالانه فدراسیون بسکتبال ظهر امروز به ریاست محمدرضا داورزنی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع پس از گزارش عملکرد سالانه توسط رامین طباطبایی، حسابدار و خزانه دار گزارش مالی را ارائه کردند که این گزارش با انتقادهای داورزنی همراه بود. در گزارشی که حسابدار ارائه کرد چند بار اعلام کرد که برخی مدارک نبوده و رویت نشده که داورزنی گفت چه گزارشی است که این مشکلات را دارد و امیدواریم سال آینده این مسائل «ندیدیم» و «نبود» وجود نداشته باشد. وی ادامه داد: سوال هایی که پرسیده می شود به خاطر زیر سوال بردن عملکرد دوستان نیست و می خواهم این مسائل برای اعضای مجمع شفاف باشد. نکته دیگر در گزارش مالی که ابهام ایجاد کرده بود سه برابر شدن هزینه های جاری بود که خزانه دار اعلام کرد به خاطر جابجایی ساختمان فدراسیون این هزینه ها بالا رفته است.

به گزارش فارس، در ادامه برخی از هیات ها نسبت به نداشتن سالن تخصصی و بالا بودن اجاره ها در استان ها گلایه داشتند و حتی یکی دو رئیس هیات اعلام کردند سالن بسکتبال دارند اما حلقه ای وجود ندارد و مجبورند از شهرهای دیگر بیاورند. بازرس فدراسیون نیز اعلام کرد فدراسیون با مشکلات اقتصادی مواجه است و اگر کمکی نشود، سال آینده وضعیت سخت تر خواهد شد. در پایان مجمع محمدرضا داورزنی از شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی به دلیل قهرمانی در باشگاه های آسیا تقدیر کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: