کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران و استرالیا به رقابت‌های جهان فوتبال معلولان راه یافتند

کدخبر: 2293350

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: تیم فوتبال هفت نفره ایران با قهرمانی در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه جواز حضور در رقابت جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از AFC؛ تورنمت قهرمانی فوتبال معلولان آسیا و اقیانوسیه به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار شد و در نهایت تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران توانست با پیروزی 7 بر صفر برابر تیم استرالیا به قهرمانی این رقابت دست یابد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: تیم ملی ایران سابقه کسب مدال نقره در رقابت پارالمپیک 2016 و قهرمانی سال های 2006،2010 و 2014 را در اختیار دارد و در حالی که 30 گل به حریفان خود زده است اما تنها 2 گل در چارچوب رقابت ها دریافت کرده اند.همچنین تیم فوتبال استرالیا نیز توانسته با کسب 9 امتیاز به عنوان تیم دوم عازم مسابقات جهان 2019 سویل اسپانیا شود.

همچنین در قالب این رقابت عبدالرضا کریم زاده ، بازیکن تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران توانست با 13 گل به عنوان بهترین گلزن انتخاب شود و محمد دیابات بهترین بازیکن این رقابت ها و همچنین کریستوپر،بازیکن تیم ملی استرالیا نیز توانست جایزه بهترین دروازه بان این رقابت ها را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

کربکندی: قدرت بدنی امثال دانایی فر در فوتبال ایران کمیاب است

بوی پول دلالان فوتبال را به تبریز کشاند

تصمیم نهایی استقلال در مورد الحاجی گرو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: