با صدور پیامی؛

سرلشکر جعفری کسب رتبه یک توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) را تبریک گفت

کدخبر: 2293409

فرمانده کل سپاه در پیامی کسب رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله در بین دانشگاه‌های هم‌طراز کشور را تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی کسب عنوان نخست دانشگاه های علوم پزشکی همطراز درکشور توسط دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی کسب این عنوان را به فرمانده و آحاد کارکنان این دانشگاه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سرتیپ دوم پاسدار دکتر علیرضا جلالی

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

سلام علیکم

موفقیت آن دانشگاه را در کسب رتبه نخست دانشگاه های علوم پزشکی همطراز در سطح کشور که نشان از قابلیت های علمی، کارآمدی و حاکمیت روح انقلابی در آن مجموعه می باشد تبریک می گویم. بی شک این افتخار که برگ زرین دیگری است از مباهات نامه سپاه به عنوان یکی از اثرگذارترین مولفه در پیشبری و پیشرانی انقلاب اسلامی، مرهون مجاهدت های علمی و تحقیقاتی محققین و پژوهشگران عزیزی است که هماره دل در گرو اقتدار علمی و اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه علوم پزشکی داشته و دارند.

اینجانب از تلاش های خالصانه، بی دریغ و ارزنده این عزیزان و جنابعالی به عنوان فرمانده دانشگاه که در تحقق این مهم علیرغم محدودیت های موجود همت مضاعف نموده اید تقدیر و تشکر می نمایم.

از خداوند متعال برای شما، همکاران محترم و همه مجاهدان سختکوش این عرصه دوام توفیق و مجاهدت تحت زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: