حمله نظامیان صهیونیست به نزدیکی رام‌الله و شهادت یک جوان فلسطینی

کدخبر: 2293436

نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه‌شب برای پیدا کردن مجریان عملیات استشهادی سه روز پیش در شهرک «عوفرا»، به نزدیکی رام‌الله در کرانه باختری حمله کردند و یک فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چهارشنبه‌شب در عملیات تعقیب مجریان عملیات استشهادی شهرک «عوفرا» در نزدیکی رام‌الله، یک فلسطینی را به شهادت رساندند.

منابع صهیونیستی مدعی شدند، جوان فلسطینی که چهارشنبه‌شب به شهادت رسید، از مجریان عملیات استشهادی بود که سه روز پیش در شهرک «عوفرا» صورت گرفت.

در همین ارتباط، شبکه المیادین خبر داد که عملیات نظامیان صهیونیست پس از شهادت جوان فلسطینی متوقف نشده است و یک بیمارستان فوق‌تخصصی را در نزدیکی منطقه «سردا» تحت محاصره خود قرار دادند.

شهرک نشینان یکشنبه شب گذشته در حال رقص و پایکوبی در شهرک «عوفرا» در شمال رام الله بودند که ۹ نفر از آنها بر اثر تیراندازی یک جوان فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان اسرائیلی هم دیشب (سه شنبه) برای پیدا کردن مجریان عملیات استشهادی شهرک «عوفرا»، به سمت منطقه «المصایف» در مرکز شهر رام الله یورش برده بودند و تعداد از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.

دو جوان فلسطینی شامگاه چهارشنبه نیز با سلاح سرد به دو شهرک‌نشین در منطقه «بیت شیمش» در قدس اشغالی حمله و آنها را زخمی کردند و سپس متواری شدند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: