زخمی شدن ۲ شهرک‌نشین در عملیات استشهادی یک فلسطینی

کدخبر: 2293438

منابع خبری از زخمی شدن دو نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست در عملیات استشهادی یک فلسطینی در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان در شهرک‌های صهیونیستی با سلاح‌های گرم یا سرد چند شبی است که به صورت متوالی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه عبری‌زبان «واللا»، دو فلسطینی چهارشنبه شب با سلاح سرد به دو شهرک‌نشین در منطقه «بیت شیمش» در قدس اشغالی حمله و آنها را زخمی کردند.

بر اساس این گزارش، دو مجری عملیات استشهادی پس از انجام عملیات خود از محل حادثه متواری شدند و پلیس رژیم صهیونیستی نیز تحقیقات خود را برای جستجو و کشف آنها آغاز کرده است.

شهرک نشینان یکشنبه شب گذشته نیز در حال رقص و پایکوبی در شهرک «عوفرا» در شمال رام الله بودند که در عملیات استشهادی یک فلسطینی هدف گلوله قرار گرفتتند که در پی ‌آن، ۹ نفر از صهیونیست‌ها زخمی شدند.

نظامیان اسرائیلی نیز دیشب(سه‌شنبه) برای پیدا کردن مجریان عملیات استشهادی شهرک «عوفرا»، به سمت منطقه «المصایف» در مرکز شهر رام الله یورش برده بودند و تعداد از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.

جمعیت هلال احمر فلسطین سه ‌شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ۲۰ نفر از فلسطینیان در درگیری با نظامیان صهیونیست در منطقه المصایف در مرکز شهر رام‌الله زخمی شدند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: