با اشاره به هشدار رهبری درباره سال ۹۸

قمی: برای مقابله با توطئه‌های آمریکا همه باید وحدت داشته باشیم

کدخبر: 2293460

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص توطئه‌های آمریکا برای سال ۹۷، گفت: برای مقابله با این توطئه‌ها همه باید وحدت داشته باشیم؛ چراکه آمریکا دشمن یک جناح نیست،آمریکا دشمن همه ما است.

محمد قمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در خصوص توطئه‌های آمریکا برای سال 98، بیان‌ کرد: این که مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کرده‌اند کاملا صحیح و دارای منطق است، اما اگر ایشان هم به این موضوع اشاره نمی‌کردند، با شناختی که از خوی درنده آمریکا داریم و با توجه به این که وحشی‌گری آن برای همه معلوم است، مشخص است که برنامه‌های خاصی نه تنها برای ما،‌ بلکه برای تمام مردم آزاده جهان و کشورهای مستقل دنیا دارد.

وی افزود: آمریکا برای سال آینده به تهاجم اقتصادی بیشتر فکر می‌کند و به دنبال این است که از نظر اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهد که البته نتیجه‌ آن مقداری گرانی و تورم است. البته اگر بتواند از نظر سیاسی و فرهنگی هم زیان‌هایی را به جمهوری اسلامی ایران وارد خواهد کرد. اما ملت ما، ملتی مومن، مقتدر و با استقامت است. با پشتوانه قدرت و ایمان فرهنگ ایثار و شهادت که امام خمینی (ره) در مردم تقویت کردند و با توجه به اشارات مقام معظم رهبری بحث مقاومت می ایستند و آمریکا هم نمی‌تواند کاری بکند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه‌، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مهم مقابله با توطئه آمریکا این است که مردم با یکدیگر هم صدا شوند و بدانند که یک دشمن مشترک دارند و آن هم آمریکا است. آمریکا دشمن یک گروه، یک جناح و یک حزب نیست،‌ بلکه دشمن همه است. پس همه باید با وحدت و یکپارچگی زیر پرچم اسلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری ایستادگی و مقاومت کنند و سعی کنند خود را به خودکفایی برسانند و از وابستگی به آمریکا نجات پیدا کنند تا پوزه آمریکا به خاک مالیده شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: