آغاز جام باشگاه های جهان با پیروزی العین امارات

کدخبر: 2293465

تیم فوتبال العین امارات در افتتاحیه رقابتهای جام باشگاه های جهان فصل ۲۰۱۸ موفق شد در ضربات پنالتی از سد نماینده اقیانوسیه عبور کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مسابقات جام باشگاه های جهان فصل 2018 از امشب آغاز شد و در دیدار افتتاحیه تیم العین امارات ، میزبان مسابقات در ورزشگاه هزاء بن زاید میزبان تیم ولینگتون نیوزلند ، قهرمان قاره اقیانوسیه بود که پس از تساوی سه بر سه در جریان مسابقه، در ضربات پنالتی حریف را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

در این دیدار ابتدا نماینده قاره اقیانوسیه سه بار موفق شد در نیمه نخست دروازه تیم اماراتی را باز کند. ماریو بارسیا 11، آرون کلافام 15 و ماریو ایلیچ 44 برای ولینگتون گل زدند اما العین موفق شد بازگشتی فوق العاده به مسابقه داشته باشد. شیوتانی 45 ، دومبیا 49 و مارکوس برگ 85 برای العین در این دیدار گلزنی کردند.

در وقت های اضافه، برخلاف 90 دقیقه دو تیم در گلزنی ناموفق بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت این تیم العین امارات باشد با برتری چهار بر سه مقابل تیم ولینگتون نیوزلند در پنالتی ها راهی مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های جهان شود.

حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ی این فصل، با پیروزی برابر تیم ولینگتون نیوزلند، سه روز دیگر در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم اسپرانس تونس، قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا برود تا در صورت شکست این تیم، در دیدار نیمه نهایی مقابل ریورپلاته آرژانتین قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

جام باشگاه های فوتبال جهان قرعه کشی شد

جدیدترین رنکینگ باشگاهی جهان اعلام شد

پیشنهاد جام باشگاه های فوتبال جهان جدی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: