آغاز سری جدید «مشتی باش» درشبکه شما

کدخبر: 2293477

سری جدید برنامه «مشتی باش» در روز‌های آینده به روی آنتن شبکه شما می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ، پخش سری جدید برنامه «مشتی باش» از سیمای خراسان رضوی آغاز شده و در روز های آینده به روی آنتن شبکه شما هم می رود.

سری جدید این برنامه در ۵۲ قسمت ۵۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی آرمین قاسم زاده و با اجرای «شاهین جمشیدی» به موضوعات روز فرهنگی، اجتماعی و گسترش مفاهیم انسانی می پردازد.

در هر قسمت از سری جدید برنامه «مشتی باش» ، در کنار حضور متفاوت مهمان، ویژه برنامه در فضای مشهد مقدس، آیتم هایی مانند مشتی تور با محور معرفی جاذبه های گردشگری مشهد، معرفی افرادی با منش مشتی، گزارش مردمی، آیتم حرم و دل گفته های مردم با امام رضا(ع) پخش می شود.

سری اول «مشتی باش» که چندی پیش به روی آنتن رفته بود با استقبال مخاطبان روبرو شد از این رو سری جدید این برنامه با هدف تزریق حال خوب، انسانیت و بازبینی در سیره امام رضا (ع) به عنوان الگوی مهربانی، بار دیگر در فهرست تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی قرار می گیرد.

از عوامل تولید «مشتی باش» می توان به مجری طرح: سعید صفرپور، تهیه کننده و کارگردان: آرمین قاسم زاده، کارگردان تلویزیونی: نوید جمالی، نویسنده: امیرحسین یوسفی، مدیر فیلمبرداری: حمید شریعتی، صدابردار: حجت تقدمی، طراح صحنه و مدیر هنری: نوید فلاحت، تدوین: عاطفه شکفته اشاره کرد.

گفتنی است؛ سری جدید « مشتی باش » هر شب ساعت ۲۱ از سیمای خراسان رضوی و ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: