مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

کدخبر: 2293520

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: برای نیم فصل دوم لیگ برنامه‌های ویژه‌ای داریم و دوست نداریم دوباره با فقر بازیکن دست پنجه نرم کنیم.

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره وضعیت و برنامه های تیمش در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر اشاره کرد: در حال حاضر یک هفته ای تمرینات تیم را تعطیل کردیم تا بچه ها به استراحت بپردازند و بعد از آن چند روزی تمرینات را در تبریز از سر می گیریم و سپس برای برپایی اردویی ۱۰ روزه راهی کیش می شویم تا با انجام یک دوره تمرینات منظم و با برنامه خودمان را آماده رقابت با حریفان برای نیم فصل دوم رقابت ها کنیم. سعی داریم برای نیم فصل دوم رقابت ها تیم مان را به لحاظ فنی و جذب بازیکن تامین کنیم تا همانند نیم فصل اول با فقر بازیکن همراه نباشیم. ما در نیمه اول لیگ هر وقت صحبت از تعویض بازیکن داشتیم، ترس و دلهره تمام وجودمان به لرزه می افتاد.

مهاجری درباره بحث واگذاری تیم فوتبال ماشین سازی گفت: در نیم فصل اول هم در برهه ای از زمان این موضوع مطرح شد و نفراتی برای خرید باشگاه اعلام آمادگی کردند، اما این کار محقق نشد. درست در همین زمان افرادی بودند که بحث فروش امتیاز را بهانه ای برای نتیجه نگرفتن شان در تیم مطرح می کردند که به شدت قابل انتقاد بودند. من از زمانی که آمدم با بضاعت کم و با کمک بازیکنان و کادر مدیریت فقط به فکر آبروی فوتبال تبریز بودیم و سعی کردیم با دستان خالی نتیجه ای بگیریم که قابل جبران در نیم فصل دوم لیگ باشد.

مدیر فنی سابق باشگاه تراکتور سازی تبریز درباره اینکه در صورت پیشنهاد برای حضور مجددش در تراکتور و یا باشگاه های دیگر اظهار کرد: من با تمام وجود تا زمانی که در ماشین سازی هستم برای این تیم زحمت می کشم و تلاش می کنم که در پایان فصل تیمم در جایگاه خوبی قرار بگیرد و در صورت درخواست تراکتور سازی دیگر تیم همشهری مان برای یاری، اول وضعیت تیم ماشین سازی را بررسی و با مشورت با زنوزی حاضر به همکاری با این تیم هستم.

مهاجری درباره اینکه چرا بعضی از باشگاه ها در تیم ملی بازیکنی ندارند گفت: هر مربی چه در باشگاهی و چه در رده ملی دیدگاه خاص خودش را دارد ما در لیگ ۱۶ مربی داریم که هر کدام با خصوصیات خاصی رفتار می کنند و کی روش هم مانند ما نظرات و ایده های خودش را دارد. این ضعف فوتبال ما است که کمیته تیم های ملی نداریم که روی تصمیمات کی روش نظر بدهند و به گفتگو و تبادل نظر بپردازند. کی روش علاقه خاصی به لژیونر ها در لیگ های مختلف با سطح های ضعیف و قوی دارد و اهمیتی برای لیگ داخلی قائل نیست و من برای این صحبتم فقط به همین موضوع استناد می کنم که فرشاد احمدزاده که اصلا مشخص نیست در چه سطحی از لیگ لهستان حضور دارد، یکباره به تیم ملی دعوت می شود و یا لیگ لهستان اصلا کجای فوتبال دنیا قرار دارد و یا علی قربانی که برای جلب نظر کی روش پیش از جام ملت ها به لیگ اسلواکی رفته و حتی با قرارداد های ناچیز به فکر لژیونر شدن افتاده بود مصداق این صحبت های من است و همین موضوع شانس حضور دعوت از بازیکنان تیم هایی همچون پدیده، صنعت نفت، پارس جنوبی و... همین امر در عملکرد بازیکنان تیم های لیگ برتری نتیجه معکوس دارد. آقای گل لیگ ما با ۱۴ گل برترین گلزن لیگ می شود، اما در سایر لیگ ها مهاجمان با زدن ۳۵ گل برترین گلزن لیگ شان می شوند.

بیشتر بخوانید:

مهاجری که سبز پوشان دیار ستار خان را زنده کرد

مهاجری: مشهد شهر و سابقه من است/ ۲ گل تاکتیکی خوردیم

مهاجری: دوست دارم تراکتورسازی مقابل پرسپولیس پیروز شود

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: