فارس من| مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با فارس:

۲۰ هزار تاکسی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی شد

کدخبر: 2293526

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۷۸ هزار تاکسی در تهران داریم، گفت: در حال حاضر۲۰ هزار تاکسی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

شهروندان در "فارس من" درخواست کردند به موضوع الکترونیک کردن پرداخت تاکسی‌ها شدند.

هموطنان عنوان کردند«مشکلات پول خُرد، محاسبه‌ی دقیق هزینه و خیلی از موارد دیگر می‌توانند با مکانیزه کردن پرداخت مسافران به تاکسی‌ها برطرف شوند و مشخص نیست چرا مسئولان در این زمین هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند. طرح‌های مختلفی با استفاده از اپلیکیشن‌ها انجام شده که مورد استقبال مسافران و رانندگان نیست و بهترین کار به‌نظر استفاده از کارت‌بلیت‌های مترو و اتوبوس‌رانی است. همچنین لازم است کرایه مورد نظر نیز با توجه به مسیر و زمان و سایر پارامترهای مناسب به‌طور اتوماتیک محاسبه شود.»

علیرضا قنادان در گفت‌ وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، در این باره، گفت: 20 هزار تاکسی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی شد و با سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در این باره همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمامی تاکسی‌ها تهران به این سیستم مجهز می شوند، گفت: در حال توسعه هستیم.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، 78 هزار تاکسی در سطح شهر تهران تردد می‌کنند که 20 هزار تاکسی مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی شده است.

قنادان در ادامه گفت: 20 شرکت متقاضی اجرای این طرح هستند و قرار است بر اساس چارچوب فعالیت‌های خود را ‌آغاز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: