نامه بسیج دانشجویی ۷۶ پردیس دانشگاه فرهنگیان

آقای وزیر با مسببان تضعیف جایگاه معلمی برخورد کنید

کدخبر: 2293529

در نامه بسیج دانشجویی ۷۶ پردیس دانشگاه فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش آمده است: با مسببان تضعیف جایگاه معلمی برخورد کنید تا مدیران بزرگوار، ضمن آگاهی از حساسیت جایگاهشان، بدانند اگر برای ارتقای شأن و جایگاه معلمی نمی توانند گامی بردارند، حداقل در تضعیف این جایگاه مقدس گام بر ندارند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در نامه بسیج دانشجویی ۷۶ پردیس دانشگاه فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش آمده است: اینجانبان امضاءکنندگان ذیل با کمال امتنان، ضمن تشکر از حضور پر خیر و برکتتان در دانشگاه فرهنگیان، از موضع‌گیری صحیح ، دقیق و به موقعتان در قبال گزارش تخریبی خبر 20:30 و دفاع از جایگاه ، تلاش و شأن معلمان کشور تشکر می نماییم.

اما حقیقتا، کدام پزشک بخاطر زیرمیزی گرفتن و خطاهای متعدد که منجر به فوت و فلج شدن و آسیب های متعدد به انسان ها می شود، اینگونه در معرض دوربین قرار گرفته شده است؟! کدام قاضی بخاطر رشوه و خطاهای در صدور احکام اینگونه مؤاخذه شده است؟! کدام مفسد اقتصادی اینگونه قبل از صدور حکم، به مردم معرفی شده و آبرویش ریخته شده است؟! کدام مسئول خاطی در جمهوری اسلامی بخاطر خطاهایش اینگونه لگدمال شده است؟!

مستحضرید، رهبری عزیز در سال قبل فرمودند: «این را توجّه داشته باشید، گزارش هایی که به من می رسد نشان می دهد که یک جریانی -این را من «جریان» احساس میکنم- در کشور سعی می کند آموزش‌ و پرورش را از چشم ها بیندازد؛ ارزش آموزش‌ و پرورش را و اعتماد به آموزش‌ و پرورش را در دل ها از بین ببرد؛ مقاصدی دارند. این [جریان] از بیرون هم هدایت می شود».

جناب آقای وزیر! اگرچه رفتار معلم مربوطه ناشایست و محکوم می باشد و البته نوع رفتار و برخورد صدا و سیما در این موضوع بسیار غلط بوده است، اما قطعاً، بدتر از آن رفتار مدیرانی از دل همین خانواده بزرگ است که زمینه ساز سوء استفاده از چنین اتفاقاتی برای تضعیف جایگاه معلم می شوند.

همانطور که حضرتعالی مستحضرید ورود به مدارس و فیلمبرداری بدون هماهنگی ریاست ادارات آموزش و پرورش و حراست ادارات، قانونی نیست و در فیلم منتشر شده نیز ریاست اداره ناحیه 2 شهرستان همدان حضور داشتند.

به همین سبب از جنابعالی درخواست می نماییم، ضمن ارجاع موضوعات مشکوک عدیده در صدا و سیما برای تضعیف جایگاه مقدس معلمی به دستگاه‌های امنیتی، با مدیریت ناحیه 2 شهر همدان و دیگر مسؤولینی که در شکل گیری این رویداد ناگوار دخیل بودند، برخورد نمایید تا بقیه مدیران بزرگوار، ضمن آگاهی از حساسیت جایگاهشان، بدانند اگر برای ارتقای شأن و جایگاه معلمی نمی توانند گامی بردارند، حداقل در تضعیف این جایگاه مقدس گام بر ندارند و موضوع نیز به صورت هماهنگ به مدیران ذی ربط ابلاغ گردد تا از چنین اتفاقاتی که جز تخریب شأن و جایگاه مقدس معلمی چیزی ندارد جلوگیری شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: