وریا غفوری: داور نتیجه بازی با پدیده را تعیین کرد/ اگر ما را اذیت نکنند قهرمان لیگ می‌شویم

کدخبر: 2293615

بازیکن تیم فوتبال استقلال از داوری دیدار با پدیده به شدت انتقاد کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، وریا غفوری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده، اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما امروز روند خوبی را داشتیم، اما چیزی که نتیجه این دیدار را تعیین کرد، داور بود که به شکل افتضاحی گل تیم ما را نگرفت.

وی افزود: ما در بازی با پیکان از داوری ضرر کردیم و دو امتیاز را از دست دایدم، در بازی با فولاد هم 2 امتیاز دیگر با اشتباهات داور از دست رفت، مقابل سپاهان 3 امتیاز دیگر را از دست دادیم و امروز هم 2 امتیاز دیگر با اشتباه داور از دست مان پرید. در واقع اگر جایگاه واقعی استقلال را در نظر بگیرید ما باید الان در صدر باشیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال ادامه داد: شما ببینید که برای برخی تیم ها چگونه پنالتی می گیرند؟ در بازی با فولاد توپ به دست بازیکن حریف خورد، اما اعلام پنالتی نشد. امروز هم که گل صحیح ما مردود اعلام شد. همچنین در بازی با سایپا در جام حذفی گل سوم را به ثمر رساندیم که قبول نکردند. واقعاً نمی دانم که داوران با استقلال چه کار می کنند.

غفوری عنوان کرد: آن از ابتدای فصل که همه بازیکنان رفتند و با اشتباهاتی که صورت گرفت شرایط تیم به هم ریخت. حالا هم که شرایط تیم خوب شده داوری در حال ضربه زدن به تیم ما است. قطعاً اگر استقلال را اذیت نکنند، در پایان فصل قهرمان می شویم.

وی در پایان درباره شرایط مالی باشگاه گفت: مسئلوان تلاش می کنند و امیدوارم که این موضوع حل شود.

جدول لیگ برتر فوتبال پس از دیدار استقلال - پدیده

حضور پیشکسوتان، افزایش تعداد تماشاگران و غیبت مسئولان باشگاه استقلال

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: