تظاهرات صدها شهرک‌نشین در مقابل منزل نتانیاهو

کدخبر: 2293637

صدها شهرک‌نشین صهیونیست در مخالفت با سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وضعیت امنیتی در فلسطین اشغالی در مقابل منزل او تظاهرات کردند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، صدها شهرک نشین صهیونیست با برگزاری تظاهرات در مقابل منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بر مخالفت خود با سیاست های او و وضعیت امنی در فلسطین اشغالی تاکید کردند.

سه نیروی رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه در عملیات جوانان فلسطینی در یک دو راهی بین دو شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی شهر رام الله در کرانه باختری کشته شده و دو نفر دیگر از آنها زخمی شدند.

این در حالی است که نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز اشرف نعالوه و صالح عمر البرغوثی را در دو عملیات نظامی در اردوگاه فلسطینی عسکر در شهر نابلس و در رام الله در کرانه باختری ترور کردند.

صهیونیست ها منزل یک خانواده فلسطینی را در قدس با خاک یکسان کردند

زخمی شدن 20 فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای «البیره» و «رام الله»

در پی این عملیات قهرمانانه فلسطینیان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده که منازل مجریان عملیات های استشهادی اخیر ظرف 48 ساعت آینده تخریب شود.

نتانیاهو همچنین دستور بازداشت گسترده اعضای جنبش حماس در کرانه باختری اشغالی و همچنین محاصره کامل رام الله و البیره در کرانه باختری را صادر کرده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: