اقدام جنجالی دیگری از رئیس‌جمهور آمریکا/ترامپ مراسم شام سالانه کاخ سفید با خبرنگاران را لغو کرد

کدخبر: 2293638

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه روابط تنش‌آمیز خود با رسانه‌های جمعی، مراسم سنتی پذیرایی آخر سال کاخ سفید از اصحاب رسانه را لغو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا، در ادامه تنشهای جنجالی خود با رسانه های این کشور مراسم ضیافت شام سالانه کاخ سفید برای خبرنگاران و اصحاب رسانه را لغو کرد.

به نوشته فاکس نیوز، دونالد ترامپ مراسم سنتی پذیرایی کاخ سفید از روزنامه نگاران و رسانه های مختلف را قربانی روابط تنش آمیز خود با چند خبرگزاری اصلی کرد.

البته دونالد ترامپ در دو سال گذشته نیز از شرکت در این مراسم سنتی خودداری کرده بود. در این مراسم سالانه علاوه بر خبرنگاران و اصحاب رسان،ه چهره های مطرح هنری و خبری نیز شرکت می کنند و رئیس جمهور و بانوی اول کاخ سفید میزبان این مراسم هستند و معمولاً مهمانها در پایان مراسم با رئیس جمهور و بانوی اول عکس یادگاری می گیرند.

دونالد ترامپ رسانه ها را «دشمن مردم آمریکا» می داند و انتقاد رسانه های مخالف خود را «اخبار جعلی» می ‎نامد و بارها شخصاً با خبرنگاران روزنامه های مختلف این کشور درگیری لفظی داشته است.

میشل وُلف، کمدین آمریکایی و یکی از چهره های تاثیرگذار سال گذشته در شام خبرنگاران کاخ سفید، به شدت با زبان طنز از غیبت دونالد ترامپ در این مراسم انتقاد کرد. این کمدین آمریکایی همچنین در بخشی از اظهاراتش به مجموعه ای از روابط غیراخلاقی ترامپ و ارتباط او با بازیگر فیلم های مستهجن پرداخت که موجب طنین زمزمه حضار در این مراسم شد.

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات میشل وُلف با انتشار توئیتی نوشت: مراسم شام خبرنگاران در کاخ سفید در سال گذشته یک «شکست» بود. اما مراسم امسال برای هرکسی که در آن شرکت کرد، یک «شرم» بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: