مهمترین عناوین اقتصادی ۲۲ آذرماه؛

کاهش ۲۵ درصدی قیمت مسکن تا پایان سال/بازار ارز در کنترل بانک مرکزی

کدخبر: 2293677

ایران رتبه اول محصولات کشاورزی در آسیا،بررسی مشکلات کامیون‌داران و مردم مراقب دلالان باشند از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (پنجشنبه 22 آذر ماه) به شرح ذیل است:

مردم توجهی به اخبار غير رسمی بازار پول و ارز نكنند روابط عمومی بانک مرکزی با بیان اینکه برخی جملات منتسب به رئیس کل این بانک­ جعلی­ است اعلام کرد:­ مردم توجهی به اخبار غیر رسمی بازار پول و ارز نکنند.

قیمت اجناس باید ثابت، سپس کاهش یابد/ احتکار، عامل بهم ریختگی بازار ها نماینده مجلس گفت: احتکار و انبارداری کالا های اساسی در زمان بروز بحران در بازار ها از جمله موارد افزایش یکباره قیمت کالاها است.

محصولات ارگانیک از منظر برندسازی در رنج هستند/ توسعه کشت و کار محصولات ارگانیک در دستور کار قرار گرفت شیرزاد گفت: با توجه به محدودیت برند در کشور ما، محصولات ارگانیک از منظر برندسازی در رنج هستند.

دلایل بروز مشکلات کامیون داران بررسی می شود حسن نیا، گفت: کالبدشکافی سهم تقصیر در مشکلات و مسائل ایجاد شده در بخش حمل و نقل جاده ای از اقدامات با اولویت و دارای اهمیت محسوب می شود.

کاهش ۲۵ درصدی قیمت مسکن تا پایان سال/بازار ارز در کنترل بانک مرکزی

ایران رتبه اول محصولات کشاورزی در آسیا/ سطح زیرکشت محصولات ارگانیک ۴۳ هزار هکتار است نورانی، گفت: بر اساس اعلام سازمان فائو ایران رتبه نخست در تولید محصولات کشاورزی از منظر سلامت را در بین کشورهای آسیا داراست.

بازار ارز در کنترل بانک مرکزی است/ مردم مراقب دلالان باشند رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر کنترل بازار ارز از سوی بانک مرکزی، از ایجاد ثبات در بازار در مسیر هدف تعیین شده خبر داد.

توسعه صادرات کشور یکی از مهم ترین راه های مقابله با تحریم است سرپرست استانداری تهران گفت: یکی از کارآمدترین راه های مقابله با تحریم، گسترش صادرات غیرنفتی در حوزه صادرات است.

احتمال افزایش قیمت خرید تضمینی گندم به ۲ هزار تومان یک مقام مسئول گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، قرار است این هفته نرخ خرید تضمینی گندم به ۲ هزار تومان افزایش یابد.

کاهش ۲۵ درصدی قیمت مسکن تا پایان سال/بازار ارز در کنترل بانک مرکزی

کاهش ۲۵ درصدی قیمت مسکن تا اسفند ۹۷ / خروج رکود تورمی از بازار مسکن ۸ سال زمان می برد عقبایی گفت: در صورتی که روند نزولی قیمت دلار ادامه داشته باشد، شاهد کاهش ۲۵ درصدی قیمت مسکن تا اسفند ۹۷ هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: