امیدو.ارم رفاقت ۱۵ تیم دیگر بیشتر شود

حسینی: نمی‌دانم چرا رحمتی این حرف‌ها را می‌زند، در آسیا به به نفع ما سوت زدند؟

کدخبر: 2293854

کاپیتان پرسپولیس گفت:‌ نمی‌دانم چرا کاپیتان استقلال مدعی شده که داورها به نفع پرسپوسلیس قضاوت می‌کنند، در آسیا به به نفع ما سوت زدند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پارس‌جنوبی اظهار داشت: به تیم تارتار تبریک می‌گویم، آنها تیم خوب و منسجمی بودند و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما هم امروز از بازیکنان جوانی در کنار باتجربه‌ها استفاده کردیم. آنها خوب بودند و خوشبختانه توانستیم از یک بازی سخت سه امتیاز بگیریم.

وی در مورد اینکه تیم‌های دیگر به خاطر داوری علیه پرسپولیس صحبت می‌کنند، گفت: ما در آسیا هم بازی کردیم مگر آنجا به نفع ما سوت زدند این چه حرف‌هایی است که می‌زنند در بازی دربی یک پنالتی و اخراج برای ما نگرفتند نمی‌دانم چرا مهدی رحمتی این حرف‌ها را می‌زند.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا هر 15 تیم علیه داوری‌های پرسپولیس صحبت می‌کنند، گفت: خدا را شکر همه آن 15 تیم با هم رفیق شدند و علیه پرسپولیس هستند. کار ما تلاش کردن است و دوست داریم هواداران‌مان را خوشحال کنیم،‌ من در تراکتورسازی، سپاهان و استقلال دوستانی دارم،‌ اما علیه هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام، امیدوارم این رفاقت‌هایشان بیشتر هم شود!

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: