یادداشت

بیدار باش همگانی

کدخبر: 2293895

« توصیه‌ من به همه‌ جوان‌هایمان، به همه‌ مجموعه‌های گوناگون کشور، به همه‌ اصناف کشور، به همه‌ جریان‌های سیاسی کشور این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند.مراقب باشند میدان را برای دشمن آماده نکنند. بیدار باشند.»

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، مهدی فضائلی در یادداشتی با عنوان «بیدار باش همگانی» نوشت:

این بیدار باش عمومی رهبری است به همه ملت؛از مردم عادی گرفته تا جریان‌های سیاسی و مسؤولان.

علت این بیدارباش همگانی و این هشدار عمومی چیست؟

پاسخ این‌که اولا" دشمن خبیثی مثل آمریکا رودرروی ماست. دشمنی که لحظه ای از ضربه زدن به منافع و مصالح ما درنگ نکرده و نمی کند.دشمنی که ذره ای از ابراز دشمنی با ما هم ابایی نداشته و ندارد و دشمنی که با همه توان، 40 سال است در صدد انتقام از ملت ایران است، چرا که مانع چپاول و دست اندازی نامشروع او به دارایی های خودش شده است.

و ثانیا" این‌که، دشمن خبیث باز هم طرح و برنامه دارد برای توطئه جدید.

مواجهه با چنین دشمنی جز با بیداری و هوشیاری کامل امکان‌پذیر نیست.

یک ملت و جامعه بیدار چه خصوصیاتی دارد و باید داشته باشد؟

نخست این‌که،لحظه ای از تلاش و کوشش برای پیشرفت غافل نیست و پیوسته می کوشد افق های تازه ای را فراروی خود بگشایند.

دوم این‌که،نقطه اتکای اصلی اش برای این پیشرفت،پس از خداوند، توانمندی ها و داشته‌هایی است که در اختیار خودش است و می‌تواند آنها را مدیریت کند و نه وعده‌ها و سراب‌ها،به خصوص وعده‌های دشمن!

سوم،موقعیت شناس است و هنگامه‌ها و بزنگاه‌های حساس و مهم را می‌فهمد و در چنین برهه‌هایی تصمیمات درست می‌گیرد؛ مثل دوران دفاع مقدس و فتنه‌های گوناگون از جمله فتنه ۸۸ و آشوب‌های دی ۹۶.

و چهارم، دشمن شناسی است.رو در رویی با دشمن، آن هم دشمنی چون آمریکا بدون شناخت ناممکن است.

آگاهی به ویژگی‌های ذاتی این دشمن، ترفندهایش، سوابقش، عوامل و نفوذی‌هایش، کینه ها و نیت های سیاه و پلید پنهان پشت لبخند هایش برای این رویارویی ضروری است.

پنجمین و آخرین نکته هم، این‌که تلاش برای پیشرفت، خودباوری و اعتماد به نفس، موقعیت شناسی و دشمن شناسی جز پشت سر جانشین امام معصوم، به بیراهه خواهد رفت و ترک این مرحله بی همرهی خضر نشاید!

پایان بخش این یادداشت هم هشداری است ویژه و سربسته به طیفی از اصلاح طلبان که بار دیگر تندروی را آغاز کرده‌اند و مقدمات آشوب طلبی را فراهم می‌کنند!

این جریان بدسابقه بداند، چنین رویکردی گریزگاه مناسبی برای سلب مسوولیت از روی کار آمدن دولت ناکارآمد نیست و در شرایط کنونی آگاهانه یا ناآگاهانه همسویی با خواسته‌های دشمن تلقی خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: