ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات کرباسچی بیانگر شکاف دیدگاه بین اصلاح‌طلبان است/جریان اصلاح‌طلب در انتخاب شهردار جناحی عمل کرد

کدخبر: 2293937

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهارات اخیر کرباسچی در مورد شهردار بیانگر ایجاد شکاف دیدگاهی بین اصلاح طلبان است.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به اظهارات اخیر کرباسچی؛ دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: صحبت های اخیر او نشان از شکاف دو دیدگاه بین اصلاح طلبان است.

وی ادامه داد: گروهی از اصلاح طلبان معتقد به استفاده از عناصر کارآمد و موثر برای شهرداری تهران هستند، اما گروه دیگری اعتقاد دارند از عناصر جناحی و سیاسی برای اداره شهر تهران استفاده شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: گروه اول نگران ضعف کارآمدی مدیریت در شهرداری نسبت به زمان قالیباف هستند و ممکن است این مقایسه موجب کاهش سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان شود و یقینا در انتخابات آینده تاثیر منفی در آرای آن ها می گذارد.

ترقی تصریح کرد: گروه دوم که معتقد به استفاده از عناصر جناحی و سیاسی هستند بیشتر به فکر در قدرت بودن و استفاده از فرصت قدرت در زمان حال هستند.

وی با بیان اینکه قطعا تضادی در درون اصلاحات پیدا شده است، اظهار کرد: دلیل اینکه آقای کرباسچی معتقد است که شهردار بهتری وجود داشته است، این است که حزب کارگزاران و سازندگی فقط سیاسی و جناحی انتخاب می کنند و در بین نیرو های جناحی آنان فردی که واجد شرایط باشد و از کارآمدی لازم برخوردار باشد، وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه به نظر من اصلاح طلبان باید میدان را برای افراد قوی و مناسب تر بازتر کنند، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد شورای شهر فردی را انتخاب کرده است که اطلاعاتش نسبت به شهرداری و توانمندی اش نسبت به حل مشکلات شهرداری مثل افراد گذشته است یعنی همان وضعیتی که شهرداران قبلی پروژه ها را تعطیل کردند و یا بسیاری از پروژه های عمرانی معطل مانده است و این نشان می دهد وضعیتی بهتر از گذشته وجود نخواهد داشت و این گروه در جناح خودشان شهردار بهتری ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: