جودو مسترز چین؛

محمد بریمانلو به آذربایجان باخت و حذف شد

کدخبر: 2293945

رقابتهای جایزه بزرگ چین با شکست و حذف اولین نماینده ایران در شهر «گوانگجو» آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابتها صبح امروز با حضور ۲۳۶ جودوکار از بهترین های جهان از ۵۳ کشور آغاز شد.امروز شنبه ۲۴ آذرماه در روز نخست این رقابتها جودوکاران اوزان ۶۰-، ۶۶- و ۷۳- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که محمدمحمدی بریمانلو دارنده نشان برنز جهان در سال ۲۰۱۸ به مصاف رقبای خود رفت.

وی در وزن ۷۳- کیلوگرم به دور اول به مصاف «رستم عروجف» از آذربایجان رفت و در فاصله ۲۹ ثانیه به پایان وقت قانونی با ضربه فنی بازنده و از دور مسابقات کنار رفت. این آذری نفر هشتم رنکنیگ جهانی، دارنده نشان نقره المپیک ۲۰۱۶، نقره جهان در سال ۲۰۱۷، طلا و برنز اروپا در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ می باشد.

در ادامه این رقابتها فردا یکشنبه ۲۵ آذرماه نیز و در روز دوم و پایانی سعید ملایی به دیدار رقبای خود می رود. وی در سید یک وزن ۸۱- کیلوگرم دور نخست استراحت داشته و سپس به دیدار «تاکاشی ساساکی» از ژاپن می رود. این ژاپنی ۲۲ ساله در سال ۲۰۱۸ با دو طلا و دو نقره رقابتهای گرنداسلم و گرندپری تا رتبه ۱۳ رنکینگ جهانی بالا آمده است.

طبق قرعه ملایی در صورت پیروزی در مبارزه دوم باید به مصاف برنده مبارزه بلژیک و رژیم اشغالگر قدس برود که این احتمال وجود دارد که ملایی همانند تورنمنت های قبلی بازنده در بازی نخست تاتامی را ترک کند.

رقابتهای چین آخرین تورنمنت سال ۲۰۱۸ می باشد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: