فارس من| سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:

سند ۲۰۳۰ از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده است

کدخبر: 2293970

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سند ۲۰۳۰ از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده است و سند تحول آموزش و پرورش با جدیت بیشتری در حال پیگیری است.

عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در واکنش به پرسش مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره « اهتمام در اجرای سند۲۰۳۰ اهمال در سند تحول آموزش وپرورش »، اظهار داشت: سند ۲۰۳۰ کاملاً از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده است و به عبارتی دیگر با دستور معاون اول رئیس‌جمهور بعد از رهنمودهای مقام معظم رهبری، سند ۲۰۳۰ به طور کلی کنار گذاشته است و هر چیزی در مورد اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: اگر موردی است که رسما با استناد به مفاد سند ۲۰۳۰ در حال اقدام است، باید اطلاع داده شود؛ ولی نمی‌شود هر برنامه‌ای که در آموزش و پرورش اجرا می‌شود را عده‌ای سوءظن داشته باشند و بخواهند به سند ۲۰۳۰ وصل کنند، چرا که سند ۲۰۳۰ به هیچ وجه در آموزش و پرورش قابل اجرا نیست.

عمادی با بیان اینکه سند تحول آموزش و پرورش در حال اجراست، گفت: برنامه زیرنظام‌های سند تحول آموزش و پرورش به تصویب رسیده و در سال ۱۳۹۸ با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: یک سال است که این سند بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، هر چند از سال ۹۰ اجرایی و عملیاتی شده است، ولی در این یک سال اخیر شتاب بیشتری گرفته است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: