رضا لایق: برای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی منتظر پاسخ وزارت ورزش هستیم

کدخبر: 2293981

دبیر فدراسیون کشتی گفت: بر اساس اعلام وزارت ورزش به احتمال فراوان تا پایان هفته جاری زمان ثبت نام مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مشخص خواهد شد.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: با توجه به درخواست و تاکید روسای هیئت های کشتی به عنوان اکثریت اعضای مجمع مبنی بر برگزاری هر چه سریعتر انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ما نیز موضوع را طی نامه ای به وزارت ورزش منعکس کردیم که سرانجام و پس از پیگیری های لازم قرار شد تا پایان هفته جاری زمان ثبت نام از کاندیدا ها مشخص شود.

وی تصریح کرد: به هر صورت با توجه به در پیش بودن رقابت های مهم بین المللی و همچنین جام جهانی، قهرمانی آسیا و البته جایگاهی که کشتی به عنوان ورزش اول کشور دارد بهتر است هر چه زودتر تکلیف ریاست فدراسیون مشخص شود تا در آینده با مشکل روبرو نشویم.

مربی سابق تیم ملی درباره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهانی نیز گفت: با توجه به اینکه فدراسیون کشتی ایران پیشنهاد این رقابت ها را داده بود امسال نیز با وجود همه اتفاقات، سعی کردیم این تورنمنت را نیز به نحو شایسته در بابل استان مازندران برگزار کنیم که خوشبختانه این مهم محقق شد و امیدواریم در روزهای 29 و 30 آذرماه هم که مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اردبیل برگزار می شود نیز شاهد رقابت هایی جذاب و دیدنی باشیم.

بیشتر بخوانید:

استعفا های احساسی و بازگشت های یواشکی به فدراسیون کشتی یاری: بلاتکلیفی برای کشتی سَم است/ سروری: باید هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی برگزار شود

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: