فوتبال جهان| اعتراف مارسلو به تأثیر منفی جدایی رونالدو از رئال مادرید

کدخبر: 2293986

فوتبال جهان - دفاع چپ برزیلی رئال مادرید به تأثیری که خروج هم‌تیمی پرتغالی‌ سابقش بر عملکرد کهکشانی‌ها گذاشته است، اعتراف کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه رئال مادرید روزهای سختی را سپری می کند، وضعیتی که مارسلو آن را به خروج کریستیانو رونالدو از این تیم مربوط می داند. در حالی که رونالدو در یوونتوس روزهای خوبی را سپری می کند، هم تیمی های سابق او در رئال مادرید روزهای بی ثبات و پرفراز و نشیبی را تجربه می کنند و بیش از هر زمان دیگری ارزش گل هایی که این مهاجم پرتغالی برای شان به ثمر می رساند را می دانند.

مارسلو در این باره به نشریه «کلوب دل دپورتیستا»ی اسپانیا گفت: کریستیانو رونالدو هم تیمی قدیمی و همینطور دوست من است. کاملاً مشخص است که وقتی شما بهترین بازیکن دنیا را از دست می دهید، رفتن او روی عملکرد تیم تان تأثیر می گذارد. هر تیمی دوست دارد کریستیانو رونالدو را داشته باشد اما در نهایت رئال مادرید همیشه رئال مادرید خواهد بود و بهترین بازیکنان را برای هر پست خواهد داشت.

باخت خانگی 3 بر صفر اخیر رئال مادرید مقابل زسکا مسکو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نقطه تاریکی در تاریخ این باشگاه بود اما مارسلو می گوید افتخارات تیمش در اروپا طی سال های اخیر آنقدر زیاد بوده است که چنین شکستی نتواند آن را تحت تأثیر قرار دهد.

فوتبال جهان| رونالدو: دوست دارم مسی به ایتالیا بیاید/ فروتنی بازیکنان یوونتوس بیشتر از رئالی هاست

او تأکید کرد: شاید برای برخی 4 قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا طی 5 فصل گذشته طبیعی باشد اما اینطور نیست. تیم های بزرگ زیادی هستند که تنها یک یا دو قهرمانی دارند یا اصلاً قهرمان نشده اند. ما بعضی وقت ها فراموش می کنیم که قهرمانی در لیگ قهرمانان چقدر سخت است.

نتایج اخیر رئال مادرید سبب شده است که این تیم جزو مدعیان قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان قرار نگیرد اما مارسلو چنین طرز تفکری را اشتباه می داند.

کاپیتان دوم کهکشانی ها عنوان کرد: ارزیابی فصل یک تیم در ماه سپتامبر دیوانگی است. در ماه فوریه است که همه چیز شکل واقعی به خودش می گیرد و در آن مقطع از فصل هم ما برای جنگیدن در تمام رقابت ها آماده خواهیم بود. اکنون ما جام جهانی باشگاه ها را در پیش داریم و باید آن را ببریم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: