واکنش وکیل فدراسیون فوتبال در خصوص تبرئه پیروانی

کدخبر: 2294004

وکیل فدراسیون فوتبال در خصوص دلایل تبرئه افشین پیروانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا رفیعی در گفت و گو با رادیو جوان در خصوص تبرئه شدن محرومیت افشین پیروانی گفت: به هر حال این شخص مدتی محروم بود و پرونده وی برای چندین ماه مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ثابت شد پیروانی مرتکب هیچ تخلفی نشده و می‌تواند به محل کار خودش برگردد.

وی در خصوص اینکه آیا الان وقت عذر‌خواهی از وی نیست گفت: حق هر کسی است که اگر مورد اتهام قرار گرفته برود و از حق قانونی‌اش دفاع کند. پیروانی اگر حیثیت و آبرویش مورد توهین قرار گرفته می‌تواند اعاده حیثیت کند. قانون این اختیار را به اشخاص داده است. پیروانی ماه‌ها سکوت کرده بود و از حضور در مجامع فوتبالی ممنوع شده بود.

پیروانی در این مدت از حقوق پیروانی محروم بود و ما هم خوشحال هستیم که یک عضو فوتبالی تبرئه شده است. او یکی از افراد اخلاق مدار و جوانمرد است و شک نکنید اگر خودش بخواهد اعاده حیثیت کند این حق را قائل هستیم.

رفیعی در خصوص اینکه چقدر خوب است افراد بی اطلاع خودش را به کمیته انضباطی نکشد گفت: اساسنامه کمیته انضباطی از جمله کمیته اخلاق منبطق بر اساسنامه فیفا نیست. ما حدود یک دهه است با اساسنامه قبلی عمل می‌کنیم. مثلا اینکه افراد نمی‌توانند به صورت متوالی عضو ارکان قضایی نباشند. این ها به این دلیل است که رئیس فدراسیون افراد قضایی را خودش انتخاب نکند. ما اشکالات ساختاری داریم و از نظر قوانین قابل بررسی است. همه این مسائل نیاز به آموزش دارد حتی در حوزه رسانه نیاز به آموزش داریم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: