ساره جوانمردی: با حمایت وزارت ورزش می‌توان جزو ۱۰ کشور برتر دنیا باشیم

کدخبر: 2294023

ورزشکار پارالمپیکی کشورمان معتقد است کسب مقام دهم دنیا در بازی‌های پارالمپیکی ۲۰۲۰ با حمایت‌های وزارت ورزش دور از دسترس نیست.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، ساره جوانمردی بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته پارالمپیک گفت: بعد از تصویب اساسنامه که در شهریورماه رقم خورده بود مجمع انتخاباتی باید برگزار می شد و خیلی خوشحالیم که بعد از پایان این مجمع خسروی وفا باز هم سکان دار این کمیته باقی ماند. برای ایشان آرزوی موفقیت داریم تا دوباره ورزش معلولین بتواند در مسیر صحیح خودش حرکت کند. امیدوارم حداقل تا پارالمپیک 2020 توکیو اقدامات خوبی برای ورزش معلولین رقم بخورد.

وی درباره اینکه یکی از برنامه های این کمیته قرار گرفتن در بین 10 کشور برتر پارالمپیک 2020 است افزود: یکی از شعارهای معروف جامعه معلولین «خواستن توانستن است». همانطور که در بازی های پاراآسیایی جامعه ورزش معلولین موفق شد با تلاش و توکلی که داشت مقام سوم را از آن خود کند در پارالمپیک 2020 نیز این موفقیت دور از دسترس نیست. بچه ها همه تلاششان را می کنند و اگر حمایت وزارت ورزش و شخص سلطانی فر نیز وجود داشته باشد این اتفاق قطعا رخ می دهد.

انتخابات کمیته ملی پارالمپیک| خسروی وفا رئیس باقی ماند/ نایب رئیس، خزانه دار، بازرس و اعضای هیئت اجرایی مشخص شدند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: